• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Tudortisdag

68AA9790-7D6C-4395-A428-1E7B5D4D2EF5.jpeg
 

pharaoh

Omega
Har Crafter Blue på min Black Bay ETA. Har ikke testet noen av de andre merkene, men den øverste kanten på min Crafter Blue rem stikker akkurat noen få millimeter opp slik at det blir vanskelig å vri på bezelen. Jeg løste dette ved å skrape litt av denne kanten med et barberblad. Når remmen er montert er det ikke synlig, og bezel fungerer fint.

20190811_163237-01 1.jpeg

Snyggt! Tack för din input.
 
Är någon intresserad av att hämta ut en Tudor Harrods Edition?
Jag skrev upp mig på listan i oktober 2019 men har sedan dess köpt en BB58 och är därför inte intresserad av den grymma klockan som bara finns att köpa på Harrods i London.
Om någon vill köpa den så är det bara att höra av sig så ger jag min position till den som vill ha klockan :)

Tudor-Black-Bay-Green-for-Harrods-TBBG-Black-front.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Är någon intresserad av att hämta ut en Tudor Harrods Edition?
Jag skrev upp mig på listan i oktober 2019 men har sedan dess köpt en BB58 och är därför inte intresserad av den grymma klockan som bara finns att köpa på Harrods i London.
Om någon vill köpa den så är det bara att höra av sig så ger jag min position till den som vill ha klockan :)

Tudor-Black-Bay-Green-for-Harrods-TBBG-Black-front.jpg
Snyggt!
 

ersse

Omega
Jag har fått tudor-sug igen efter min Explorer. Är det någon som klurar lite på att sälja sin BB58 får ni gärna hojta till! :)
 

Been

Patek
2-Faktor
Är det någon i gruppen som haft en Tudor Archeo ref 43300 är lite sugen på en sådan , så kom gärna med input.
 
Topp