• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
EE86D08D-131E-4620-B55A-D5358BD9A105.jpeg
Tudortorsdag i morgon vilken skall jag välja?
Go left ;)
 
Det jag kunde läsa mig till i någon recension var klagomål på länkens kvalitet.
Den verkar dock ha gott om microjustering dvs 6 hål vilket bådar gott för passformen. Det är något som jag saknar på min BB36 som bara har 3 microjusteringshål.

Återstår att se då det blev en beställning så jag återkommer med intryck när den har landat. Ska bli riktigt spännande.
Snyggt! Jag hör gärna mer. Vart beställde du ifrån?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Senast ändrad:

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
E769D041-7580-42E3-89F0-5B024BFCF968.jpeg
När Tudor presenterade P01an var det många som gjorde tummen ner, jag reagerade tvärtemot, tyckte den var hur cool som helst.
Det är ett tag sedan jag sist hade en Tudor, men i klocklådan har funnits Subbar med plastglas, BigBlock- kronografer, DateDay-Jumbos och en del annat.
Nu är jag ålderspensionär vilket förmodligen gör mig äldst i den här tråden.
Jag har genom åren provat på det mesta, men numera tycker jag det är roligast med lite udda saker som inte alla andra har på handleden.
När då en kamrat erbjöd mig att ta över hans P01a kunde jag inte hålla mig. Har haft den på handleden en dag nu och vet inte riktigt vad jag skall tycka, men annorlunda är den i alla fall :)
 
Topp