• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
På något sätt tycker jag rött gör sig bättre än blå på BB men blir aldrig riktigt överens ang storleken..
619C0823-1771-4CB2-A0B3-EC780CD02B55.jpeg
Håll i den för tusan. Sålde min för några år sedan vilket jag ångrat flera gånger om sedan dess. :cigar::depressed:
 

MLH

Cartier
En nyfiken fråga från en nybörjare: ni som fått tag på den nya blå BB58 - har ni köpt hos AD i Sverige, utomlands eller hos gråhandlare? Vore intressant att få en känsla för tillgången.
 
En nyfiken fråga från en nybörjare: ni som fått tag på den nya blå BB58 - har ni köpt hos AD i Sverige, utomlands eller hos gråhandlare? Vore intressant att få en känsla för tillgången.
Hej! AD är svårt, ringde till de som säljer Tudor i Sverige, även Rob E där jag köpte min BB 58 svart i feb 2020, inte ens där fick jag ställa mig på deras "väntelista", fast jag spenderat pengar där, det är hopplöst. Jag köpte min BB58 blå genom en sk gråhandlare, fick köpa en på en gång, lite premium, men inte farligt. En handlare som jag har en bra relation till. Om du ska köpa av AD så måste man nog hänga där rätt mycket, handla en hel del och lära känna någon. Med andra ord det enda sätter att få tag på en nu är av en gråhandlare eller köpa av en privatperson, det finns flera ute nu på Chrono 24 från 39 tusen när jag tittade igår. Så ska man köpa nu så är det nog enda vägen. Eller vänta ett halv år för att ta sig in på en lista och sedan vänta ett halvår till för att köpa klockan. Det är tokigt som det är nu med Tudor och Rolex
 
Senast ändrad:
Topp