• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

cjperry

Audemars
2-Faktor
Trevlig Tudor-Torsdag kamrater!
20201126_090940-01.jpeg
Fan, börjar tvivla på om jag verkligen ska sälja den... Den är ju faktiskt fruktansvärt bra!
 

Doc_152

Omega
Någon tudorkunnig som har koll på vilken länk en ref 9071/3 ska ha?

Har nämligen kommit över en som behöver lite kärlek och eventuellt en länk.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
På ett sätt är det ju lite konstigt att de säljs under list med tanke på att de inte finns på hyllan hos AD och såvitt jag vet går det inte ens att ställa sig på kö till en. Men förstår din frågeställning!
Finns många begagnade blåa BB58or under list, att sedan kräva över list för en begagnad BB58 är för mig oförståeligt.
Finns till och med splitternya på Chrono24 för list/strax söder om list.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Finns många begagnade blåa BB58or under list, att sedan kräva över list för en begagnad BB58 är för mig oförståeligt.
Finns till och med splitternya på Chrono24 för list/strax söder om list.
Många köpte blå 58or av en säljare som tog dem från utländska AD och fick då betala i runda slängar 39k. Därav högre beg priser vilket går att motivera då svenska AD’s inte verkar ha fått nån större tilldelning.
 
Topp