• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kul med silver. Saknar länk på den för att vara riktigt riktigt bra. Chronon var grym men för hög och stor i vanlig ordning
Screenshot_20210407-144216_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20210407-144205_Samsung Internet.jpg

Chronon var ändå rimligt prissatt jämfört med Breitling med samma urverk.
 

Gabriel90

Panerai
Utomlands tror jag den kommer att kunna tilltala. Alla siffor visar att det läggs mer och mer på "lyxvaror" speciellt klockor just nu när resandet ligger nere. Exempelvis ligger ju resandet nere i hela sydost asien där bland annat Hong Kong lider sviterna av sin försäljning. Men att kunna prångla in en guld Tudor i det området borde kunna locka en och annan.
Ja det kanske stämmer.
Den känns bara orimligt högt prissatt, men det kanske bara är jag som tycker så.
Hade dem kört med en länk i 18k tror jag att denna klocka skulle sälja väldigt bra.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ja det kanske stämmer.
Den känns bara orimligt högt prissatt, men det kanske bara är jag som tycker så.
Hade dem kört med en länk i 18k tror jag att denna klocka skulle sälja väldigt bra.
Instämmer med prissättningen. Iaf med min plånbok så finns det annat som hägrar för den pengen. Men om folk kan handla Rållisar till 200% av list så.... :rolleyes:
 
Ja det kanske stämmer.
Den känns bara orimligt högt prissatt, men det kanske bara är jag som tycker så.
Hade dem kört med en länk i 18k tror jag att denna klocka skulle sälja väldigt bra.
Håller med fullständigt, utan länk och med glasbaksida (vilket de ju gör för att spara guld snarare än för att urverket är snyggt) är priset faktiskt helt sjukt högt. Skulle behöva ligga en bra bit under 100 för att jag ens skulle överväga den. Blir intressant att se vad som händer på eftermarknaden och vilket pris gråhandlarna sätter
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Den enda jag får spontant habegär till har man satt ett horribelt pris på:mad: Undrar var de vill komma med det.

Fast kronograferna var inte så dumma... lite tjocka kanske.
 

Gabriel90

Panerai
Håller med fullständigt, utan länk och med glasbaksida (vilket de ju gör för att spara guld snarare än för att urverket är snyggt) är priset faktiskt helt sjukt högt. Skulle behöva ligga en bra bit under 100 för att jag ens skulle överväga den. Blir intressant att se vad som händer på eftermarknaden och vilket pris gråhandlarna sätter
Precis, men det är ju vi på ks som tycker så 😂
Sen finns det dem som bränner massa stålar precis som @micke_s skrev..
Har själv väntat på en BB58 i helguld (gissade på det förra året men då kom den blåa) , men hade gärna velat se klockan med en länk om det ens skulle vara intressant för det priset.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Precis, men det är ju vi på ks som tycker så 😂
Sen finns det dem som bränner massa stålar precis som @micke_s skrev..
Har själv väntat på en BB58 i helguld (gissade på det förra året men då kom den blåa) , men hade gärna velat se klockan med en länk om det ens skulle vara intressant för det priset.
Tror att de låtit bli länk eftersom priset blivit ännu saftigare då.
 
Topp