• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vacheron Constantin-tråden

Urarta

Cartier
Har som sagt äntligen fått originalgummi och tillhörande spänne till OSC:n. Oerhört gott intryck; gummit är riktigt mjukt och följsamt och sitter väldigt skönt. Tycker också att det ser riktigt bra ut i övergången mellan klocka och band. Klockan känns än mer sportig och mer casual med gummit på. Kommer nog köra på detta ett tag..

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Spännet är givetvis av yppersta klass.

image.jpeg
Riktigt snyggt. Förstår dig ;)
 

Urarta

Cartier
Du har redan en av dom grymmaste klockorna som finns på marknaden. Hur har du upplevt Overseas modellen under tiden du ägt den?
Jag är sjukt nöjd med den. Kan stanna upp och kika på den mitt i allt när man är påväg nånstanns. Den sitter riktigt bra på min handled. Och passar både till mjukisbyxor som till skjorta och kavaj. Urverket är riktigt fint också. Länken är grym. Den är sjukt fin faktiskt. Fan nu måste jag nog dra tillbaka annonsen. Den är ju för fin för att säljas känns det som!!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag är sjukt nöjd med den. Kan stanna upp och kika på den mitt i allt när man är påväg nånstanns. Den sitter riktigt bra på min handled. Och passar både till mjukisbyxor som till skjorta och kavaj. Urverket är riktigt fint också. Länken är grym. Den är sjukt fin faktiskt. Fan nu måste jag nog dra tillbaka annonsen. Den är ju för fin för att säljas känns det som!!
En av, om inte den bästa sportklockor i stål du kan få så låt den vara kvar i samlingen.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Jag är sjukt nöjd med den. Kan stanna upp och kika på den mitt i allt när man är påväg nånstanns. Den sitter riktigt bra på min handled. Och passar både till mjukisbyxor som till skjorta och kavaj. Urverket är riktigt fint också. Länken är grym. Den är sjukt fin faktiskt. Fan nu måste jag nog dra tillbaka annonsen. Den är ju för fin för att säljas känns det som!!
En sån klocka kan man inte sälja av! Funkar med allt ju! :p
 
Topp