• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vacheron Constantin-tråden

Bruce Williams la ut sin review igår. Han verkar också vara på en lång smekmånad.

Intressant. Han nämner en viktig punkt vilket är stålbandet och det faktum att du kan skruva loss varenda länk. Dessutom kan du förlänga den genom att dra ut den med 1-2mm typ. På min AP RO så har jag aldrig fått till stålbandet perfekt, liksom min Daytona och på min gamla VC OS så var jag tvungen att köpa en halvlänk. Denna stållänk går verkligen att få perfekt och även dynamisk beroende på väderförhållanden genom att dra ut den.
 

hisingen

Cartier
2-Faktor
någon som vet eller hört mer om den här prototypen? Känns som det var länge sedan den visades upp nu.

DFCB4AA3-CC63-4973-804C-12A47EA119BA.jpeg
 

burner

Panerai
2-Faktor
Hur har de gått för er som letat efter en blåa v4500? Något nytt?
Jag har inte orkat ligga på så mycket. Har en intresseanmälan på nymans men med tanke på att den ska vara butiksexklusiv så har jag inga höga förhoppningar. Man vet ju dock aldrig. Väntar på att få in min beställning i Tyskland. Den hindras av deras lockdown. Har inte orkat ringa runt. Såg att Watch Philosophy höjt priset på Chrono24 ganska rejält men dom lär knappast ha någon på lager utan går nog ut och försöker få tag på en på beställning.
 

burner

Panerai
2-Faktor
Dåligt med aktivitet här!
Själv har jag haft lite hjärnspöken som har sagt sälj men som tur är är dom borta nu. Efter bra bollning med @Bondegatan har vi konstaterat att man alltid är på jakt efter nytt men kommer åter till 4500v och inser hur perfekt den är😍
E700DE59-EABA-41EB-AC4B-C4FA19D2EDD2.jpeg
Jag förstår att du inte vill sälja. Det är så bra 😍
Skulle du däremot få hjärnspöken igen så är jag aldrig mer än ett PM bort ;)
 
Dåligt med aktivitet här!
Själv har jag haft lite hjärnspöken som har sagt sälj men som tur är är dom borta nu. Efter bra bollning med @Bondegatan har vi konstaterat att man alltid är på jakt efter nytt men kommer åter till 4500v och inser hur perfekt den är😍
E700DE59-EABA-41EB-AC4B-C4FA19D2EDD2.jpeg
Sälj om:
1. du behöver pengarna
2. that´s it :)

Denna klocka är otroligt läcker och har sin unika och stilrena design. Klass IMO. Detta är en "den som vet den vet"-klocka
 
Topp