• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vacheron Constantin-tråden

INSANE

Panerai
2-Faktor
God morgon nykomling.

BCDB4171-B14A-473D-8F9B-9DDBB42E51B0.jpeg
Så jävla bra!!! 🤯🤯🤯
 
E

EltonBelton

Guest
Läste på TRF att VC kommer köra en prishöjning på 5%. Någon annan som har hört mer om detta?
Jag har fått bekräftat av två säkra källor att höjning blir 5-10% från 1 juni. Exakt 1 juni var inte självklart men beställde jag innan 1 juni får jag nuvarande pris så jag tolkade som att höjningen blir då.
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Jag har fått bekräftat av två säkra källor att höjning blir 5-10% från 1 juni. Exakt 1 juni var inte självklart men beställde jag innan 1 juni får jag nuvarande pris så jag tolkade som att höjningen blir då.
Har varit delade uppfattningar om man får det nuvarande pris eller det nya. Återstår att se. VC är kända för att vara måna om sina kunder kan kanske stämma att man behåller det nuvarande priset.

Gällande procentsatsen så har jag förstått det som 5%
 
  • Like
Reactions: PJZ

PJZ

Cartier
Har varit delade uppfattningar om man får det nuvarande pris eller det nya. Återstår att se. VC är kända för att vara måna om sina kunder kan kanske stämma att man behåller det nuvarande priset.

Gällande procentsatsen så har jag förstått det som 5%
Jäkligt schysst om man får det gamla priset ändå... kudos till VC om så är fallet.
 

Mickesz

Breitling
2-Faktor
Jag har fått bekräftat av två säkra källor att höjning blir 5-10% från 1 juni. Exakt 1 juni var inte självklart men beställde jag innan 1 juni får jag nuvarande pris så jag tolkade som att höjningen blir då.
Otroligt schysst isåfall, jag fick info om att jag skulle få betala till för min Hulk när Rolex höjde priserna. Slutade med att jag inte fick tag på en Hulk utan fick betala till för en 126610LN istället. :)
 
  • Like
Reactions: PJZ

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Förbaskat bra!
Det kanske är dags.. Synd att den blåa inte går att få tag på till list.
1456B1CC-45EC-42D2-997A-983A9E9BDBFF.jpeg
850B3C20-EA6C-4AE5-948D-83AE58735802.jpeg
Jag gillar den svarta! Jag har provat den blå vid ett par tillfällen men som generellt intresserad snarare än att jag hade massa pengar att spendera. Allt är såklart en smaksak, men VC's blå tavla är inte riktigt för mig och jag föredrar mer den svarta.

Svart tavla, Overseas och kronografen, där snackar vi ögongodis för Daedalus del!
 
Topp