• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora bettingtråden!

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Har inte hittat någon tråd om spel och dobbel så därför startar jag en!
Tänkte att vi kunde diskutera allt som har med ämnet att göra: fotboll, hockey, UFC, hästar, spelsystem, bookies... :)

Har själv spelat lite till och från sen 80-talet men bara för små summor. Just nu experimenterar jag med singlar till låga odds, under 1.50, på i första hand fotboll.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Kul!
Jag kör stryktipset varje vecka med 4 andra
64 rad var som sedan slås ihop
13 rätt en gång förra vecka men dessvärre var vi inte ensamma...
Kör en del oddset på ladbrokes med
Tror jag satte in 500 och det är väl 1k upp eller nåt
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Äntligen, har velat skapa denna tråden länge men vill inte outa mitt spelberoende ;)

Kör själv mycket på Betsson tack vare bra erbjudanden och försöker utnyttja deras erbjudanden då de bara har omsättningskrav på 1x pengarna vid riskfria spel..

Har överlag gått plus på betting den senaste tiden. Hästarna däremot har inte travat min väg.

Spelar helst på ligor där det gått rätt många omgångar så att man kan analysera lagen bättre :) Får återkomma med helgens speltips lite senare denna veckan!
 

Ponlarsson

Panerai
Spelar sällan förutom under mästerskap. Efter att det här gick in i somras kändes det som att jag kunde lägga ner för mästerskapet.
Screenshot_2016-07-01-22-57-26.png
 

Bilagor

  • Screenshot_2016-07-01-22-57-05.png
    Screenshot_2016-07-01-22-57-05.png
    24.3 KB · Visningar: 50

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Ikväll blir det spel på träningslandskamperna och jag lägger mina pengar på Irland och Tyskland :)

Många matcher på söndag.
 

Guden

Cartier
Försöker att hålla mig borta från odds (bet365) så gott det går. Man kan gå + ett bra tag, men likförbannat slutar man alltid på - (som med allt iofs).

Stryktipset kör jag alltid, ibland även Europa.
Tre veckor i rad nu med 11-rätt på strykis, som mest 3k utdelning.. (på 64kr)

Bäst var det i slutet av 2015 då vi (jag +2) fick in 10-12 rätt, 11 veckor i streck.
Tyvärr inga jätte-utdelningar.

Jag själv brukar oftast köra ett enkelt 64-raders-system.
Med polarna kör vi något lite mer avancerat mattematiskt system som jag inte har sett någon annan köra.
4 hel, 5 halv - sen gäller det att även få in ramen (3 matcher) för att få full utdelning. Någon kanske vet vad detta system heter?
Vi ser ut som galningar när vi har 9 lappar framför oss som vi sitter och fyller i.

Nån gång ska jag få in 13-jävla-rätt!!
 

almeyero

Panerai
Stryktipset och Europatipset varje vecka, samt topptipset under vardagarna.
Odds går alltid åt helvete så det låter jag bli förutom när det är mästerskap.
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Om någon vill ha ett tips på hästar ikväll så springer Karl Hermes (styrs av Jorma Kontio) som nummer 7 i lopp 4 på Örebro. Står just nu 11,3 som vinnare.
Tänkt spel är att köra platsspel till 4- 7 ggr pengarna eller varför inte spela den som alternativ i ett tvillingspel.
 
I går gjorde jag ett riktigt Judas-lir, såg att Falkenberg tog ledningen med 1-0 mot dygårn,
och säga vad man vill om dygårn men inte fan torskar dom mot Falkenberg - tänkte jag.
La in några hundringar till 3,5 och det gick ju som det gick, ramlade in lite klirr på kontot,
men den stora glädjen infann sig aldrig.
Ska aldrig göra om det.:wtf:
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Helgens bet
Sundrland - Everton 2
Står 0-3 nu så hoppas det inte skiter sig

Sen satte på att Z skulle näta
Pescara- Inter 2
Stoke - spurs 2

Det som inte gick in var Milan - udinese 1a
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Sent inkommet tips:
Idag på Skellefteå travbana spelstopp kl 13:00 lopp nummer 3. - Häst nummer 1 - Viking Pride styrs av Malin Viklund. Ger just nu ca 8,23 i odds på Vinnare och mellan 1,8 - 2,5 på Plats.
Spelförslag: Platsspel till 500:- och kombination på Lunchdubbel där första omgången streckas alla hästar och andra omgången spikas nr 1 Viking Pride.
 
Sent inkommet tips:
Idag på Skellefteå travbana spelstopp kl 13:00 lopp nummer 3. - Häst nummer 1 - Viking Pride styrs av Malin Viklund. Ger just nu ca 8,23 i odds på Vinnare och mellan 1,8 - 2,5 på Plats.
Spelförslag: Platsspel till 500:- och kombination på Lunchdubbel där första omgången streckas alla hästar och andra omgången spikas nr 1 Viking Pride.
Spets å slut?
7,73 nu.
 

SSL

Audemars
Börjat använda Betsson i Android lite lätt. Problemet med Android är att det inte är lagligt med appar som har spel om pengar i Play. Så man måste söka själv efter apparna. Bet365 var för omständigt med ID-kort etc, annars en bra app i IOS. Betsson är det vettigaste jag hittat hitills, dom är ju pappa till både Nordicbet och Betsafe o alla tre har samma layout. Inte helt nöjd med appen då man inte kan se vilken match man torskade på.

Hsh, nån annan med Android som har tips på bra app?
 

SSL

Audemars
Betsson är funkis men som här, Chelsea körde över Everton men det står inget om det. Mailat och klagat och hoppas det fixas. Vet inte hur länge dom funnits på Android.
Screenshot_20161106-055831.png
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Börjat använda Betsson i Android lite lätt. Problemet med Android är att det inte är lagligt med appar som har spel om pengar i Play. Så man måste söka själv efter apparna. Bet365 var för omständigt med ID-kort etc, annars en bra app i IOS. Betsson är det vettigaste jag hittat hitills, dom är ju pappa till både Nordicbet och Betsafe o alla tre har samma layout. Inte helt nöjd med appen då man inte kan se vilken match man torskade på.

Hsh, nån annan med Android som har tips på bra app?
Jag använder mig av unibets app som jag tycker funkar bra i alla fall. Kommer dock inte ihåg om den va krånglig att regga sig på för det va ett bra tag sen.
 

Schildfat

Cartier
Hittade ingen annan bettingtråd då denna verkar rätt inaktiv.. Är det ingen som bettar på presidentvalet?:angel: Aldrig bettat förut men lite sugen är man:nailbiting:
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Jag har inte orkat skaffa mig ett konto på någon bettingsite, hade nog lagt någon tusing på Trump också. Det här är roligt ändå.
 
Topp