• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora bildtråden

Sond

Patek
Nu, när det blivit ännu enklare att lägga upp bilder tänkte jag starta en bildtråd. Tanken är att man kan lägga upp bilder på klockor. Bilder som man helt enkelt är lite extra nöjd med. Det kan vara ett tekniskt bra foto eller att man fått till en bra komposition, mobil eller systemkamera spelar ingen roll. Bild på dagens klocka/vintage har vi ju redan så denna tråd är mer fri, nya och gamla bilder, fina och mögliga klockor, men alltid bilder som du är extra glad för. För att starta så kör jag en bild på min 14060M
DSC_9319.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Den här har ni sett tidigare flera gånger, men jag tycker den hör hemma i den här tråden. Det som är speciellt med bilden (utöver en ovanligt vacker klocka ... :) ) är ljuset som via AR-behandlingen får den mattsvarta urtavlan att skifta i olika nyanser av blått.

IWC på arm.jpg
 
Topp