• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora "jobbångesttråden"...

Andra dagen och fy i satan vad trött farbror är. Tur att man kan hänga i bilen vid bussterminalen i syfte att kontrollera så trafiken flyter.
8eza4ygu.jpg
 

almeyero

Panerai
Såhär kvällen innan första dagen på jobbet efter semestern så känner jag en riktigt dödsångest, till råga på det har jag fortfarande inte repat mig efter min 25 års fest i lördags... :sorry:
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Började jobba igår, torsdag, efter 4,5 veckors ledighet. Hade riktigt skön semester så det känns ok att börja jobba. Mjukstartar torsdag och fredag med att jobba 6 timmar per dag. Det värsta var insikten när jag körde till jobba att från och med nu så kommer vädret bara att bli kallare. :(
 

Tobbe.L

Omega
Började jobba igår, torsdag, efter 4,5 veckors ledighet. Hade riktigt skön semester så det känns ok att börja jobba. Mjukstartar torsdag och fredag med att jobba 6 timmar per dag. Det värsta var insikten när jag körde till jobba att från och med nu så kommer vädret bara att bli kallare. :(

:( och mörkare...
 

79thor

Friends of KS
Sista helgen innan det är dags att börja jobba, 8v ledighet har gått väldigt fort!
Gillar att jobba och har aldrig haft ångest för att börja efter semestern förut men när man inte trivs på jobbet så är det inte kul. Söker nytt arbete och har hoppats på att inte gå tillbaka efter semestern.
Någon som behöver en inköpare/produktionsplanerare? :)
 

Hugii

Audemars
Officiellt tog semester slut igår (fredag) och nu är det en vanlig helg som väntar. På måndag blir det "på med byxor" igen. blää!
:pompus:

Kan man vrida tillbaka klockan/tiden 6 veckor igen (jag är beredd att kompromissa om vädret bara jag får ledigt)?! :cigar:
 
Topp