Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var inte dum alls!Årets första klocka dök upp idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket fin indeed!Årets första klocka dök upp idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Satan! Bästa modellen. GrattisÄntligen dags för en paketöppning. Ingen ny klocka - varken in eller ut - sedan nov 2021.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rolex Sea-Dweller 16600 'Swiss only' från 1999.
///E
Mitt senaste klockpaket kom juni 2024 och sedan dess så har Speedmastern (med lite gästspel från Squale 1521) gjort min handled sällskap. Men som många andra här på forumet så finns det just en typ av klocka som jag ville prova någon gång.
Ser ut som att farbror blå också var intresserad av mitt paket.
![]()
En liten lapp och massa japanskt skumplast
![]()
Nämen! En dykare vad unikt & originellt....
![]()
Japp en sub!
![]()
Tudor 76100 plexisub med lollipop visare utan applicerade index från 1987.
![]()
Behöver lite TLC, känns väldigt rasslig och go på handleden. Håller @Limeee och hans utmärkta bilder på sin (numera sålda #suprise) 76100 ansvarig för detta inköp![]()
Grattis till en grym klocka! En av de bästa SubbarnaMitt senaste klockpaket kom juni 2024 och sedan dess så har Speedmastern (med lite gästspel från Squale 1521) gjort min handled sällskap. Men som många andra här på forumet så finns det just en typ av klocka som jag ville prova någon gång.
Ser ut som att farbror blå också var intresserad av mitt paket.
![]()
En liten lapp och massa japanskt skumplast
![]()
Nämen! En dykare vad unikt & originellt....
![]()
Japp en sub!
![]()
Tudor 76100 plexisub med lollipop visare utan applicerade index från 1987.
![]()
Behöver lite TLC, känns väldigt rasslig och go på handleden
Håller @Limeee och hans utmärkta bilder på sin (numera sålda #suprise) 76100 ansvarig för detta inköp![]()
Stort tack för förtroendet, ett nöje att få leverera.@Stories of Time förgyllde denna regniga västkustfredag med ett paket.
![]()
I lådan låg ytterligare en låda
![]()
I låda #2 hittar vi... en påse (i en annan påse!)
![]()
I sista påsen: ännu en låda
![]()
I sista lådan hittade vi en 16710 från 2001 i fantastiskt fint skick
![]()
Stort tack för en väldigt snabb och smidig affär! Dessutom vill jag rikta ett tack till Postnord som avbröt sin fikarast för att lämna ut paketet trots att de egentligen inte hade öppnat ännu när jag bankade på dörren.
Riktigt fin! Får man fråga vad du fick ge?2025 kickade igång klockintresset på nytt. Flera införskaffades, några såldes och två klockor jag velat ha i nästan 20 års tid finns nu i min ägo. Synd man väntade kanske.. prismässigt i vart fall. Hittade ett vettigt ex i Tyskland under mellandagarna, paketet dök upp igår.
![]()
16570 agerar moraliskt stöd
![]()
Är det dessa pack-krokar man kan krydda och äta.. eller blandar jag ihop det med packmaterial från förr?
![]()
Inga originalboxar så långt ögat kan skåda
![]()
Ett stycke 16710 Coke från 2003 dvs SEL, no holes osv. "Viss" likhet med Exp2an..Femsiffrigt är mysigt
![]()
Pals
![]()
Justering, smidigt när jag kan sizea den likadant..![]()
Finfint!
![]()
God fortsättning på er!
Absolut! 10.000€ Så lite mindre än 110tkr hemma på handleden, inkl äkthetsintyg + genomgången av handlare i Tyskland.Riktigt fin! Får man fråga vad du fick ge?
Fin! Jag skulle gärna ha datumfönstret placerat någon annanstansHar kikat på denna Zenith ett tag och blev illa tvungen att slå till. Häftigt me så många komplikationer i en sån liten formfaktor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Länken va ingen favorit dock så den åkte på ett läderband.
![]()
Man kan ju alltid försökaIngen dum graal. Är det för tidigt att skriva till julgubben måntro?
Stort tack för förtroendet, ett nöje att få leverera.Passade på och shoppade lite från @Stories of Time
Ordentligt packat!
![]()
![]()
Vad kan tänkas gömma sig där inne?
![]()
![]()
En liten dykare, så pass!
![]()
Den här blir nog perfa
![]()