Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisHär kom det en efterlängtad leverans idag. En Breguet 3130 i fantastiskt skick.
Känns lite som att helgen är räddad.
Stort grattis mannen lite sen på bollen.Öppnar dessa trevliga lådor:
![]()
![]()
Och i dem gömmer sig en väldigt trevlig 16600, Z-serie från 2007.
![]()
![]()
Tack! Ja du verkar ha haft mycket jobb jobb jobb på sistone, hoppas det lugnat ned sig lite.Stort grattis mannen lite sen på bollen.
Det där är en riktigt trevlig klocka skulle själv vilja ha en![]()
Hade aldrig vågat lånaTack! Ja du verkar ha haft mycket jobb jobb jobb på sistone, hoppas det lugnat ned sig lite.
Du borde ju ha lånat min nu under mars, hade minskat på frestelsen haha
Haha, det hade den säkert klarat!Hade aldrig vågat låna, Tänk om en tjur eller ko hade bestämt sig för att vara vrång just då när den satt på handleden
fint paket... du kanske ska öppna det också så att vi får se vad som finns där iVart knappt nojjig när man fick detta idag
![]()
Ser ut som att någon på DHL varit lite väl nyfikenVart knappt nojjig när man fick detta idag
![]()
Vart så satans stressad när jag såg lappen så glömde fota innehållet.Ser ut som att någon på DHL varit lite väl nyfiken
Hoppas innehållet klarade sig bättre än kartongen!
smakfullt val! den där tavlan skojar man inte bort!snabb unboxing såhär i slutet av mars. Inga handledsskott förens på onsdag dock
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej. Pastellblå. Tycker den är riktigt grym.smakfullt val! den där tavlan skojar man inte bort!
Väldigt fint. 36?snabb unboxing såhär i slutet av mars. Inga handledsskott förens på onsdag dock
![]()
![]()
![]()
![]()
TackVäldigt fint. 36?
Fantastisk klocka, kände inte till den sedan innan! Velar nu mellan denna och en Fiftysix som första VC...![]()
Efterlängtat paket
![]()
Plast o plast
![]()
Här ligger nåt smått legendariskt
![]()
Nåt tittar fram.....
![]()
Spännet går ej att ta miste på
![]()
Nu har jag fått doppa tårna i haute horologi.
Quai de l’Île — lite udda VC. Lager på lager-tavla, ganska experimentell för sin tid. Inte mainstream, men väldigt genomtänkt. Det här är en som växer. Att samla och använda klockor tar aldrig slut, den tar sig an bara olika former. Och nu börjar jag få till en ganska bra bas i samlingen. Den 1:a april, då kommer wristshots och hoppeligen är den avplastad vid det laget.
Ha en trevlig kväll, alla gamla och nya ursinniga tokar![]()
Hade precis samma val framför migFantastisk klocka, kände inte till den sedan innan! Velar nu mellan denna och en Fiftysix som första VC...
GrattisDet var dags igen![]()
Tack, VänsterGrattisKommer du bära den på höger eller vänster armen?