Provar eller framstår som liten o späd?Det gör jag gärna!![]()
Hursom hade det varit kul att träffas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provar eller framstår som liten o späd?Det gör jag gärna!![]()
Cool!Min stålis. Betydligt bättre känsla en väntat och en riktigt lyckad modell. Den fick därför stanna längre än tänkt, men nu börjar annat locka
![]()
Ja den ser ju ut att passa helt perfekt! Bra val, fantastiskt snygg![]()
Denna datejust på jubilee, var skeptisk till 36mm, men den sitter som gjutet!
DJ funkar bäst på 36. Klassiker som är tydlig på armen utan att ta över![]()
Jag får hålla med, däremot funkar det inte på min gigantiska 19.5cm handled :/DJ funkar bäst på 36. Klassiker som är tydlig på armen utan att ta över
Får följa upp lite här. Drygt ett år senare steg jag in på Nymans och plockade ut en Explorer, dock inte en 2:a. Hittills har det gått bra, sambon har inte dumpat mig och det finns chanser att den får vara kvar ett helt år, om inte längre.Det är svårt det där med delad ekonomi. Du får starta ett klocksparkontoSom du får motivera med att hon köper väskor, spabesök, naglar eller vad det nu än kan vara, då sparar du istället till klocka
Förstått att en hel del på KS avrundar nedåt när de berättar för sin respektive vad klockan kostade. Personligen har jag svårt för ljug, vad det än gäller egentligen. Men nu ska jag inte blanda in mina egna åsikter i det mer![]()
![]()