Jag har som sagt fortfarande inte förstått poängen med en så grundläggande sak som skruvat baklock.Sent ska syndaren vakna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har som sagt fortfarande inte förstått poängen med en så grundläggande sak som skruvat baklock.Sent ska syndaren vakna
Får väl posta denna här också då, även om jag inte fattat det coola med "screwback", det har ju nämligen alla mina klockor förutom just en g-shock.
Ja, precis. LE från 35års jubileumet, lanserades för några veckor sedan.Shit va ball!
Det där e ingen blekfisklocka. Visst är den behandlad med nått slags supersvart?
Shit va ball!
Det där e ingen blekfisklocka. Visst är den behandlad med nått slags supersvart?
Angående syftet med screwback.. så är det för att de känns så gøtt mot handleden!
Det är väl mer för att det är en efterleva från en svunnen tid då alla g shocks var gjorda helt i metall och konstruktionen var mer påkostad! Nostalgi helt enkelt.Jag har som sagt fortfarande inte förstått poängen med en så grundläggande sak som skruvat baklock.
Hyfsat svart.
JDM + några till USA enligt internetz. Enligt alla butiker jag kollade i Japan så sålde den slut på några få dagar, så jag blev tvungen att köpa den begagnad i oanvänt skick till ett premiumpris.Vet du om den finns online? Antar den e JDM. Kollade seyia men de hade ingen! De kanske redan e slut? @yonsson
JDM + några till USA enligt internetz. Enligt alla butiker jag kollade i Japan så sålde den slut på några få dagar, så jag blev tvungen att köpa den begagnad i oanvänt skick till ett premiumpris.
JDM + några till USA enligt internetz. Enligt alla butiker jag kollade i Japan så sålde den slut på några få dagar, så jag blev tvungen att köpa den begagnad i oanvänt skick till ett premiumpris.
Jassså har vi två på forumet nu?En kommer nog flippas. Får se vilken
Jassså har vi två på forumet nu?
Lika bra att börja samla screwbacks på en gång! Helt rättYes. Den är min andra gshock efter gw5000, så jag kör på hårt från början
Och de verkar fortfarande ha kvar ex av den idag.Fanns i Gshockbutiken i Shinjuku i förrgår
Bra grejer! Rev klart garaget med min idagSvaaaaaaart!
Gött!Bra grejer! Rev klart garaget med min idag
Jasså, du har kvar den fortfarande? Kul!
Kul tråd. Screwbacksen har en go och massiv känsla över sig.
Min DW-5200C säger hej.
Brasseskal och fel skruvar, allt enligt denna gamla tråd.
Roligt det finns fler 5200 här. Var ett tag sen jag såg nån.
Kul tråd. Screwbacksen har en go och massiv känsla över sig.
Min DW-5200C säger hej.
Brasseskal och fel skruvar, allt enligt denna gamla tråd.
Jasså, du har kvar den fortfarande? Kul!