• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tacktråden >>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Vi alla som är aktiva här tackar givetvis forumsledningen för ert arbete och engagemang i detta eminemta forum. Ni förenar människor med intresse för klockor med bravur!

Men tänkte det hade varit kul med en tack tråd (@MariaE biktråd inspirerade mig) där vi lyfter fram olika medlemmar. Kanske någon som drog in en i vintage träsket, löste ett problem osv osv. Ordet är fritt!

tack till
@Nicklas.S för att du hjälpt mig med Submariner upplevelser

@yonsson för att du drog in mig i GS träsket, ett sparkonto upprättat pga dig

@RicVin för att du berömde hur rent mitt badrums skåp var, har hållt det rent sedan dess

@Magnus Andersson för att du sålde en plexi citizen till mig, en Sinn 356:a i sikte pga detta

Kommer flera på vägen!
 
Senast ändrad:

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag vill tacka alla medlemmar som tidigt 2014 välkomnade mig när jag gick på mina första GTG:er. Jag blev utfrågad om vem jag var, och trots att jag inte hade en så rolig klocka så blev jag otroligt fint inlotsad i KS :)
 

Landshark

Cartier
Tanken om att tacka varandra, må vara god. Men riskerar att bli antingen väldigt generell ("tack solsystemet för att vi kan mäta tid") eller väldigt internt om det baseras på vad varandras badrumsskåp innehåller...

Jag gillar nuvarande tråd-struktur bättre... (Typ: fråga - svar - OT - nonsens - tack)
:)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Tanken om att tacka varandra, må vara god. Men riskerar att bli antingen väldigt generell ("tack solsystemet för att vi kan mäta tid") eller väldigt internt om det baseras på vad varandras badrumsskåp innehåller...

Jag gillar nuvarande tråd-struktur bättre... (Typ: fråga - svar - OT - nonsens - tack)
:)

Haha synd jag inte hitta tråden men det finns bild på badrumskåpet :p

Ok vi kör ett förtydligande, vi tackar bara KS medlemmar inom ämnet klockor. Kommer nog fram mycket kul på vägen.

Kör!
 

WatchIT

Panerai
Tack admins och grundare av detta forum som tagit över mitt liv...

Tack @Pelarn65 för att du sålde din Explorer 1 till mig...

Tack Tyskland för att ni tänker på skogen...
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Tack till moderatorerna för att ni sköter detta forum så väl.
Tack alla medlemmar som får mig att ständigt sukta efter nya klockor.
Tack @yonsson för alla kunskaper om Seiko.
Tack @Af Sjodahl för så mycket skojig läsning.
Tack mamma och pappa för att jag finns.
Tack Sopranos för den ultimata TV-serien.
Tack Sandra Bullock och Jennifer Aniston för att min sambo har ett outslitligt antal filmer att titta på medan jag klocksurfar.
Tack solen för att jorden existerar.
 
Senast ändrad:

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Tack du indiske man, som envisare än inkastaren till skräddaren försökte sälja en 116613 kopia, för att du gav dig av innan jag tog till handgripligheter... ;)
 
Topp