Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ett litet serviceärende på denna nya klocka. Märkte att om man drog länken diagonalt så släppte den lite ifrån lugsen. Alltså att bandstiftet hoppade ut lite.Fick faktiskt precis hem den!
Tog lite längre tid än för er andra. Beställde 25e nov och fick den idag, 3 dec. De skickade den dock 2a dec från UK så gick snabbt med dhl expressfrakt.
Valde att justera länken själv vilket inte var så svårt med rätt verktyg.
Haft på den i cirka 30min men första intrycket är att den blå dragonfly sunburst tavlan är väldigt fin i dagsljus. Sen 36mm versionen sitter perfekt på min 16cm stora handled.
I och med den lite mindre bezeln så tkr jag 36mm modellen blir bra. Har en tanke om att det kan bli lite för mkt dial to bezel ratio med 39mm (bara en fundering).
Blir en finklocka snarare än explorer med consort bracelet vilket var det jag ville. Microadjust funkar också fint och är ett stort plus!
Kör min rolex explorer 2 för en större rugged klocka tänker jag.
![]()
![]()
Edit - sidebyside som visuell referens:
![]()
![]()
Ok, tackar. Hade en aning att det var så.Trident Lumière och Sealander Extreme är de enda som har sådana visare och index, såvitt jag vet.
https://www.hodinkee.com/articles/t...trident-lumiere-green-fifteen-x-bark-and-jack Lite mer infoNy CW x Bark&Jack
Limiterad produktion