• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om klockarmband (klockband) - Bandtråden

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Nån som har nått tips på vad för armband som skulle passa denna mögel klocka? Nato, lädernato, mocka?? (Fasta bandsstift)
DSC_0876.JPG
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Det finns ju ett gäng lädergurus på forumet...men finns det stålgurus också månne? Har gett upp om att hitta originalet till min Certina, men skulle kunna tänka mig att ha en nygjord variant som komplement till corfambandet.

4fbd6494945c93af4fb24a1c45167ad9.jpg
IMG_2292.jpg
Det finns nog fler som jagar efter någon som kan metall. Lägg upp frågan i en helt ny tråd så kanske du får napp.
 

Ghost

Omega
Hallå alla Goa och glada! Tänkte "tvätta" mitt svarta kroco med vita sömmar.för sömmarna har börjat bli lite grå aktiga! Någon som har ett tips? Vill ju inte använda något som kan göra så det blir missfärgat eller tar skada på något sätt. Tack på för hand!:breitling:
 

xnla88

Breitling
Någon som vet vart jag kan få tag i ett gummi av bra kvalitet? jag har enbart hittat från typ kina för 100 kr men känns som det är skräp?
 
Senast ändrad:

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Nån som har ett bra förslag på ett schysst (äkta) gummiband till denna? Ogärna helt plain, men helst inga racerhål i heller! :)

Prisklass 200-1000kr!
 

Bilagor

  • 1487741331189.jpg
    1487741331189.jpg
    79.8 KB · Visningar: 67
Topp