• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om lagrad rom

JB_XII

Rolex
Finnes vid behov :)
15454007182544447177759790185703.jpg

Du är ju en ängel! :angel:
Jag drar ett PM :)
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Stort tack till @Tactical trader
Väldigt fint och uppskattat att hjälpa en broder.
Hjälpte även generöst till med tjänster gällande logistiken. Sådan gest skall gynna de bättre behövande. Slängde därför in en liten slant till samlingen som ett tack.

F4D765E5-9231-4DBB-8703-3845DADFB1B6.jpeg


God Jul på er alla!
Det var mitt fulla nöje och vi håller KS andan kokande :)
Mycket tack för ditt fina initiativ och gåva till BCF så vi kan sprida värmen där den behövs som mest:).

God Jul alla Rom vänner
Njut av mat, dryck och kärlek i jul

På återhörande
//TT
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Plockade upp denna för en vecka sedan. Luktar och smakar så sjukt mycket Chocklad och är dessutom 54% , men det märks inte riktigt. Riktigt söt (spansk stil) och annorlunda då den är så intensiv i chockladsmaken. En riktig efterrätts Avec helt enkelt. Finns kvar några flaskor på olika systembolag.
EE211940-D789-4E64-996E-E42A7F0DD543.png
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Plockade upp denna för en vecka sedan. Luktar och smakar så sjukt mycket Chocklad och är dessutom 54% , men det märks inte riktigt. Riktigt söt (spansk stil) och annorlunda då den är så intensiv i chockladsmaken. En riktig efterrätts Avec helt enkelt. Finns kvar några flaskor på olika systembolag.
EE211940-D789-4E64-996E-E42A7F0DD543.png
Plockade också upp en och ja... Här var det choklad! :)
Alkoholen är snyggt gömd men aningen för söt för min del. För priset fortfarande en riktigt trevlig rom!
 

BOTL

Panerai
Beställde en flaska att dela med några vänner.


Hmm.....för den prislappen hade jag hoppats på mer. Väldigt god, len och balanserad med inslag av aprikos, saffran, kakao, vanilj och blodapelsin. Det som sänkte upplevelsen är fatkaraktären som blir påträngande. Efter 30 minuters luftning smakar det mest ek och vitpeppar.

04e06fefcfb33656c4cd3f31ce6a7083.jpg


17e7c7d7931b2d9bc50b653d8a1fab4d.jpg
 
Topp