Bud lagt.@Jamterik du måste ju bara hämta hem den där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bud lagt.@Jamterik du måste ju bara hämta hem den där.
Nej visst är det väl så. Själv vill jag dock att klockorna håller sig inom max 10spd helst inte minus.. För jag har mina klockor en vecka i taget och mer än en minut fel tycker jag irriterar.Exakt.. men vem har egentligen behovet av att en klocka går så exakt? Mina hinner stanna mellan gångerna jag använder dom så då måste det ställas i alla fall. Även om de är certifierade så går de lik förbannat fel efter ett par år. Hur många kollar att nya bilen verkligen uppfyller bränsle deklarationen efter något år. Eller att ett 400 grams paket kaffe verkligen innehåller 400 gram.![]()
Tack för länk.http://www.deskdivers.com/Site/EZM.html - där finns hela historien! Köp om priset är bra! En riktigt häftig klocka!!
Parfym klocka
MångaParfym klocka![]()
Tycker den är lite läcker ändå.Parfym klocka![]()
Tycker den är lite läcker ändå.
Usch, nej inte pärlemorHade varit ännu bättre i stålcase med rosa pärlemor![]()
Tja. Man kanske vänjer sig. Kul grepp men hoppas verkligen dom inte applicerar den färgen på en flygareTycker den är lite läcker ändå.
Usch, nej inte pärlemor![]()
Jag tycker pärlemor känns tackyPärlemor kan ju vara riktigt bra. Sen iom att det är en one off hade det stuckit ut lite mer i mängden och känns en smula mer genomarbetat![]()
Tror inte du behöver vara orolig eftersom det var någon specialare (har inte ens läst vad det är, haha)Tja. Man kanske vänjer sig. Kul grepp men hoppas verkligen dom inte applicerar den färgen på en flygare![]()
Auktion på dom och pengarna går till bröstcancerforskningen.Tror inte du behöver vara orolig eftersom det var någon specialare (har inte ens läst vad det är, haha)
Tror inte du behöver vara orolig eftersom det var någon specialare (har inte ens läst vad det är, haha)
Auktion på dom och pengarna går till bröstcancerforskningen.
Då är det en annan sak. Ett gott syfte.Årligt återkommande event där olika tillverare gör klockor med rosa färgtouch och där pengarna från försäljning går forskning och annat för att bekämpa bröstcancer.
Det var en enkel gissningÅrligt återkommande event där olika tillverare gör klockor med rosa färgtouch och där pengarna från försäljning går till forskning och annat för att bekämpa bröstcancer.
Det var en enkel gissning![]()
Är 144 med gul tidzon visare visare någon specialare? Hitttar bara den klockan med vit tidzon visare
![]()
Aj då.. Synd för den var snygg. Bara att glömma med andra ordSkadad/utbytt visare eller om någon har lekt i ett bildprogram. Datumskivan är också utbytt, ska vara svart.
Aj då.. Synd för den var snygg. Bara att glömma med andra ord
Inte vad jag vet. Hittade den bilden när jag letade 144 gmt.Är den till salu? Beror ju på vad den kostar men även de röda visarna ser märkligt blekta ut så undrar om den har tagit in vatten vid något tillfälle.
Hittade artikeln den var med i.. https://www.chrono24.com/magazine/sinn-watches-3-vintage-models-for-collectors-p_62556/Är den till salu? Beror ju på vad den kostar men även de röda visarna ser märkligt blekta ut så undrar om den har tagit in vatten vid något tillfälle.
Inte vad jag vet. Hittade den bilden när jag letade 144 gmt.
Meeeeen, varför är den one off?Pärlemor kan ju vara riktigt bra. Sen iom att det är en one off hade det stuckit ut lite mer i mängden och känns en smula mer genomarbetat![]()
Alla goda ting är... bara enMeeeeen, varför är den one off?Jag hade lätt velat ha en sån där, sjukt läckert med klarrosa ju!