Haha! Precis som när man får tre önskningar av en ande, gäller att se upp med hur man formulerar sig.Nu kommer du få köpa @Jamterik gamla bil..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Precis som när man får tre önskningar av en ande, gäller att se upp med hur man formulerar sig.Nu kommer du få köpa @Jamterik gamla bil..
Riktigt stiligt där!Då trillade ett Zuludiver sailcloth från Royal Straps in till 105 UTCTycker själv att passar utmärkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är härligt med lite färg man blir gladHåller med om att rosa är en rätt så trevlig färg på tavla även om min är mer blekrosa.
Spoiler = OT-klocka.
![]()
Då trillade ett Zuludiver sailcloth från Royal Straps in till 105 UTCTycker själv att passar utmärkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Battle Bots? Att förvara klocka i eller ?![]()
Bund och Battle Bots. Nördens paradis.![]()
Ser mörkare ut än tidigare. Har du varit på med rapsoljan? Snyggt hursom!![]()
Bund och Battle Bots. Nördens paradis.![]()
Nej, la på lite Lundhags lädervax. Kan kanske vara det. Lite blankare.Ser mörkare ut än tidigare. Har du varit på med rapsoljan? Snyggt hursom!
Lundhags är säkert bra. Rapsolja är också bra och härsknar inte på läder vad jag vet.Nej, la på lite Lundhags lädervax. Kan kanske vara det. Lite blankare.
Personligen hade jag nog inte haft rapsolja på läder. Jag tänker att det kan härskna.
Är nog helt reko, de hade ju lite problem med att "sätta" bästa oljan i början av produktionen. Undrar bara lite hur mycket olja det är kvar i den där? Eller är det kanske någon reflektion man ser i bilden med boxen?Jag tycker att skillnaden i färg mellan visare, index och lume på vridring känns lite väl off. Pingar in @Geparden i den här frågan som har en EZM2.
Inte så att jag tror att det är något fuffens alltså, men det finns nog risk för utbytta delar.
Är nog helt reko, de hade ju lite problem med att "sätta" bästa oljan i början av produktionen. Undrar bara lite hur mycket olja det är kvar i den där? Eller är det kanske någon reflektion man ser i bilden med boxen?
Kul. Grattis!Välkommen till mig U50, grym liten klocka som har precis det jag tycker om. Silikonbandet är riktigt bekvämt trots sin styvhet
![]()
Vad vill du säga med det, ska du skänka bort den till mig??Har vi ingen jägare i tråden?
![]()
Hm nu tog det här en intressant vändningVad vill du säga med det, ska du skänka bort den till mig??
Grattis!Välkommen till mig U50, grym liten klocka som har precis det jag tycker om. Silikonbandet är riktigt bekvämt trots sin styvhet
![]()
Jag har en annan med kupat safir och den förvränger rejält.Det blev så smolkigt i bägaren sist jag handlade min 556 av Erikson att jag bestämde mig för att jag hade köpt min sista Sinn, men nu ligger den där jävla 356an och lockar på mig. Viskar mitt namn på den lenaste tyskan och försöker övertyga mig om att göra ett nytt försök. En ny chans till ett köp utan strul som kan sluta sådär glücklich und wunderbar, så jag leker med tanken.
Så.. 356 eller 356 med tillägg för safir? Hur tänker massan? Jag har inte sett dom live ute i köttrymden och funderar på om safiret ger samma mysiga förvrängning. Jag hatar repiga glas, så det talar ju annars för.
Den är för stor, 44 mm. Hade den varit lite smidigare så hade det kunnat vara en höjdare.Har vi ingen jägare i tråden?
![]()
Utan safir, tycker jag.Det blev så smolkigt i bägaren sist jag handlade min 556 av Erikson att jag bestämde mig för att jag hade köpt min sista Sinn, men nu ligger den där jävla 356an och lockar på mig. Viskar mitt namn på den lenaste tyskan och försöker övertyga mig om att göra ett nytt försök. En ny chans till ett köp utan strul som kan sluta sådär glücklich und wunderbar, så jag leker med tanken.
Så.. 356 eller 356 med tillägg för safir? Hur tänker massan? Jag har inte sett dom live ute i köttrymden och funderar på om safiret ger samma mysiga förvrängning. Jag hatar repiga glas, så det talar ju annars för.
Tack ska du ha! Det fick bli en ny på länk och ett extra silikon, har en liten förkärlek till just gummi och silikonGrattis!
Är den språjlans ny?
Boetten har ju också en annan behandling. Satinerad (saffir) vs blästrad (plexi). Jag valde för länge sen plexi-versionen när jag höll båda bredvid varandra. Saffiren är nice men jag tyckte inte den var så mycket bättre att den var värd det extra priset. Lite som med tegimenteringen på U50. Coolt, men inte värt det för mig personligen.Det blev så smolkigt i bägaren sist jag handlade min 556 av Erikson att jag bestämde mig för att jag hade köpt min sista Sinn, men nu ligger den där jävla 356an och lockar på mig. Viskar mitt namn på den lenaste tyskan och försöker övertyga mig om att göra ett nytt försök. En ny chans till ett köp utan strul som kan sluta sådär glücklich und wunderbar, så jag leker med tanken.
Nytt silikon är najs! Så där härligt matt yta.Tack ska du ha! Det fick bli en ny på länk och ett extra silikon, har en liten förkärlek till just gummi och silikon![]()
OT men det är ett Sinn orginalcanvas på bilden.Det blev så smolkigt i bägaren sist jag handlade min 556 av Erikson att jag bestämde mig för att jag hade köpt min sista Sinn, men nu ligger den där jävla 356an och lockar på mig. Viskar mitt namn på den lenaste tyskan och försöker övertyga mig om att göra ett nytt försök. En ny chans till ett köp utan strul som kan sluta sådär glücklich und wunderbar, så jag leker med tanken.