• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Bilder från klockveckan i Geneve i höstas.
Min personal shopper gillade 105 an och 12 Klassik.
En klocka jag sett sköna bilder på med samma silikon som 105 är 717- jösses vilken pjäs, se länk nedan.

1641993956216.png
1641994003017.png




 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis @Lundgren🥊 - kul att EZM7 får vara kvar i tråden! En grym klocka det där! En dag så har jag råd!
Svingrym ju😍. Hur gick det med att sälja en njure?😉😁
Bra hugget på den! En RIKTIG toolklocka i all dess mening (och cool som tusan). 🤘🏻
Tackar! Väldigt mycket Sinn över den, ball som f*n! 😊
Kul att du nöp den 🥰
Alldeles för bra för att lämna tråden 👌
Javisst är det 😍. Kul med en unik klocka som mig veterligen ingen annan har här på forumet!? 😊
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Mja rekommenderar att du behåller njuren.
Sälj en bit av levern istället.
Det fina med levern är att den kommer öka i volym till normal storlek.
Ytterst tveksam till min lever skulle inbringa något monetärt värde till nytta för denna hobbyn 🙈

Möjligen kunde finnas ett intresse från forskningen i så fall. Kanske skulle kunna få loss så det täcker ett par bandstift 🤔
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Har varit OWG med denna senaste dagarna. En polerad f-länk gör att en vit 104:a känns mer som en blingad dykare än en toolig flygare. 😊 Älskar denna länk, så skön och fin att se på när den reflekterar ljus. Skulle inte tveka att ha denna kombo som dressklocka, även om jag gillar den som vardagsklocka också.

IMG_20220113_100750_edit_945237546760453.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Har varit OWG med denna senaste dagarna. En polerad f-länk gör att en vit 104:a känns mer som en blingad dykare än en toolig flygare. 😊 Älskar denna länk, så skön och fin att se på när den reflekterar ljus. Skulle inte tveka att ha denna kombo som dressklocka, även om jag gillar den som vardagsklocka också.

IMG_20220113_100750_edit_945237546760453.jpg
En riktig gada :)
Ska kanske börja med:
En vecka - en klocka.
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Drog ju tillbaka min annons på 104an och var inne i en riktig nykärsperiod.
I morse vart jag kontaktad via blocket, den annonsen hade jag glömt.
Hade inte fått i mig morgonkaffet så hjärnan funkade nog inte riktigt, så nu är jag helt oväntat OSG (One Sinn Guy).
Fan...
20220113_204806.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Drog ju tillbaka min annons på 104an och var inne i en riktig nykärsperiod.
I morse vart jag kontaktad via blocket, den annonsen hade jag glömt.
Hade inte fått i mig morgonkaffet så hjärnan funkade nog inte riktigt, så nu är jag helt oväntat OSG (One Sinn Guy).
Fan...
20220113_204806.jpg
Grattis ...eller?
Ska du utöka eller vara OSG ett tag?
 
Topp