• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Varför nöja sig med en EZM2?
IMG_6452.jpeg
Blev en liten rokad idag - bytte bezel på klockorna, satte på länken på GSG9 och nu blev den såhär! Mycket bättre i min mening
IMG_6648.jpeg

Och vad hände med den andra EZM2 då? Jo den sprang jag iväg med till en Klocksnackare, så den kommer ni få se mycket mer av hos en annan Sinnister framöver😎

Mycket trevlig tillställning. Var mest intresserad av den nya U1 med vita urtavlan och den var asball, synd att den inte satt på gummiarmband det hade gjort looken. Sedan är ju U16 bara bäst. Det lutar hårt åt att det blir nästa Sinn

Var förbi en stund ikväll och kände på lite fler modeller en vad jag gjort tidigare. Gillar verkligen 613 förutom storleken då som inte är helt kompatibel med mina taniga handleder. T50 var riktigt trevlig och passa bättre. Sen hydro modeller och hur de går att kika på från alla vinklar har jag missat. Får se om det blir någon Sinn framöver men inte helt omöjligt.

Var förbi en stund ikväll och kände på lite fler modeller en vad jag gjort tidigare. Gillar verkligen 613 förutom storleken då som inte är helt kompatibel med mina taniga handleder. T50 var riktigt trevlig och passa bättre. Sen hydro modeller och hur de går att kika på från alla vinklar har jag missat. Får se om det blir någon Sinn framöver men inte helt omöjligt.
613 var inte kompatibel med mina kraftigare handleder, för liten i diameter och for tjock så gav den ett konstigt intryck

Tillbaka
Topp