• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Skruvade i en sinn i helgen som hade gått i golvet så dagskivan hamnat på sned, en fjäder som kommit ur position. Även minutröknarens visare satt snett. Lemania 5100 verk i denna. Trevlig klocka.

IMG_9967.jpeg
IMG_9968.jpeg
IMG_9964.jpeg
IMG_9979.jpeg
IMG_9981.jpeg

Varför släpper inte Sinn U15/U18 utan bubblor?Jag älskar allt utom just denna detalj. Det ser så stilrent och classy ut med satinerade ytor överallt samt de där otroligt vackra svärdsvisarna. Är nästan säker på att de hade blivit storsäljare, särskilt den mindre storleken. Eller så får man lära sig leva med bubblorna, det går säkert bra det också. Men jag hade så gärna velat se dem med enfärgade tavlor, gärna i svart och mörkblått.

Varför släpper inte Sinn U15/U18 utan bubblor?Jag älskar allt utom just denna detalj. Det ser så stilrent och classy ut med satinerade ytor överallt samt de där otroligt vackra svärdsvisarna. Är nästan säker på att de hade blivit storsäljare, särskilt den mindre storleken. Eller så får man lära sig leva med bubblorna, det går säkert bra det också. Men jag hade så gärna velat se dem med enfärgade tavlor, gärna i svart och mörkblått.
Utan tvekan +1 på den.
Supersnygg med sina satinerade ytor. Ser nästan lite exklusiv ut. Men bubblorna, de är ju inte direkt fula, men hela idén är ju 100% konstig.

Kommer högst troligt köpa lite ubåtsstål i dagarna. Visst var det väl någon i tråden som köpt en extra vridring till U50 och kanske kan dela med sig av vad den kostade?

IMG_6159.jpeg
IMG_6160.jpeg
Jag köpte en svart till UX för säg 5 år sen. Då kostade en ring ca 3k vill jag minnas. Dyr som attans. Skulle inte tro att den är så mycket billigare idag.

Tillbaka
Topp