Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asså en sån här måste jag haut med det gamla (ezm3f) och in med det nya![]()
![]()
Utan tvekan +1 på den.Varför släpper inte Sinn U15/U18 utan bubblor?Jag älskar allt utom just denna detalj. Det ser så stilrent och classy ut med satinerade ytor överallt samt de där otroligt vackra svärdsvisarna. Är nästan säker på att de hade blivit storsäljare, särskilt den mindre storleken. Eller så får man lära sig leva med bubblorna, det går säkert bra det också. Men jag hade så gärna velat se dem med enfärgade tavlor, gärna i svart och mörkblått.
Den tråden har jag missat måste jag erkänna!Det är ju därför vi borde göra en KS-edition på den som jag lobbade för i den tråden. In och påverka![]()
Kan inte minnas att jag sett någon i tråden. Iaf inte sedan typ 2021. Men kan naturligtvis ha felÄr det ingen här som har en 206 Arktis II? Svårt sugen på den blå
Tack för svar, hade varit kul med lite intryck från dem som redan har den. Den står överst på listan när skatteåterbäringen kommer (just nu iaf)Kan inte minnas att jag sett någon i tråden. Iaf inte sedan typ 2021. Men kan naturligtvis ha fel
Jag köpte en svart till UX för säg 5 år sen. Då kostade en ring ca 3k vill jag minnas. Dyr som attans. Skulle inte tro att den är så mycket billigare idag.Kommer högst troligt köpa lite ubåtsstål i dagarna. Visst var det väl någon i tråden som köpt en extra vridring till U50 och kanske kan dela med sig av vad den kostade?
![]()
![]()
Jag köpte en svart till UX för säg 5 år sen. Då kostade en ring ca 3k vill jag minnas. Dyr som attans. Skulle inte tro att den är så mycket billigare idag.
Skulle tro att de flesta väljer svart. Det blir en bra kontrast. Den grå blir väldigt mycket grå ihop med klockan.Tack. Jag får kika.. det är ju lite svårt att välja.
![]()