Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohhh....vacker. Inte vanlig här på forat. Berätta mer om denna och hur du kom på att du behövde en sådan.Jag är tillbaka hos Sinn. Det var väldigt längesedan.
Inte långt ifrån nyskick!
Att man lyckas hitta den under OWG är ju ett skämtDen får snällt vänta i lådan i drygt två veckor till.
![]()
![]()
![]()
TackOhhh....vacker. Inte vanlig här på forat. Berätta mer om denna och hur du kom på att du behövde en sådan.
Uhrforum är bra, särskilt om man är intresserad av tyska märken.Tack
Jag hade en del Sinns tidigare, 556, 556 Altherr, EZM 3. Gillade dem skarp och gick över till Damasko DS30.
Just där och då gillade jag toolish-looken på klockor, det skulle vara enkelt och inte så värst elegant.
Sen tröttnade jag lite på det utseendet och började gå i en annan riktning.
Jag var ofta inne på Sinns hemsida och kollade på deras Financial District modeller, tyckte de var riktigt läckra, men över min budget.
Hoppade runt lite bland olika klockor för att försöka hitta vad jag egentligen vill ha.
( vet inte hur långt jag kommer på den resan egentligen, det får vi se )
Men i alla fall så såg jag denna 6058 NK på tyskarnas motsvarighet till KS.
Uhrforum.
Var ju bara tvungen att slå till kände jag.
Limiterad till 200 ex. just denna NK.Tack
Jag hade en del Sinns tidigare, 556, 556 Altherr, EZM 3. Gillade dem skarp och gick över till Damasko DS30.
Just där och då gillade jag toolish-looken på klockor, det skulle vara enkelt och inte så värst elegant.
Sen tröttnade jag lite på det utseendet och började gå i en annan riktning.
Jag var ofta inne på Sinns hemsida och kollade på deras Financial District modeller, tyckte de var riktigt läckra, men över min budget.
Hoppade runt lite bland olika klockor för att försöka hitta vad jag egentligen vill ha.
( vet inte hur långt jag kommer på den resan egentligen, det får vi se )
Men i alla fall så såg jag denna 6058 NK på tyskarnas motsvarighet till KS.
Uhrforum.
Var ju bara tvungen att slå till kände jag.
Ja, håller med om en bra dressare för den som gillar tooliga klockor. Riktigt bra beskrivning.Limiterad till 200 ex. just denna NK.
Kan man man kalla den en toolig dressare? Säkert inte, dressare är nog rätt, men skulle vara en bra dressare för den som gillar tooliga klockor iaf..
Jäkligt snyggt ju
Riktigt tuff kombination!
Fattar inte hur man kan berömma en klocka när hela designen är stulen. Helt ointressant huruvida den är av bra kvalitet eller inte. Hela homage/kopia grejen är tröttsam. Det är fusk och stöld.
Lyckas sällan med f länk. Brukar sluta med att jag köper en h.Andra gången gillt. Precis som förra gången Inte helt nöjd med hur F-länken sitter. Förhoppningsvis gör en halvlänk susen.![]()
Ser j*vligt bra ut iafAndra gången gillt. Precis som förra gången Inte helt nöjd med hur F-länken sitter. Förhoppningsvis gör en halvlänk susen.![]()
Har en H länk på inkommandeLyckas sällan med f länk. Brukar sluta med att jag köper en h.
En av Sinns bästa i mitt tycke!Sinn X Watches of Espionage.
Riktigt nice
![]()
![]()