Inte sett den jag heller. Jäklar vilken fullträff!Ja, såg det nu, Nr 9. Har aldrig sett bra foton på den tidigare, ser ju brutalt nice ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte sett den jag heller. Jäklar vilken fullträff!Ja, såg det nu, Nr 9. Har aldrig sett bra foton på den tidigare, ser ju brutalt nice ut!
Inte sett den jag heller. Jäklar vilken fullträff!
Kul. Konstigt att den inte finns på forumet. Vad är det för storlek på den?Den finns fortfarande i sortimentet...
Kul. Konstigt att den inte finns på forumet. Vad är det för storlek på den?
Testade den på mini Basel i Sumpan förra året. Gillade inte lätta klockor då och förkastade den på en gång.Den är ju inte helt billig. Mycket Sinn-teknik men "bara" ett Sellita SW200. Tror de ligger högt i andrahandsvärde också. 44 x 12 med 22mm bandbredd.
Testade den på mini Basel i Sumpan förra året. Gillade inte lätta klockor då och förkastade den på en gång.
Nu skulle jag kunna tänka mig att testa den igen. Perfekt beater och Sellitaverk har inte jag några issues med.
Ah, hade gärna fått vara 40 Förbannade spagettiarmar!Den är ju inte helt billig. Mycket Sinn-teknik men "bara" ett Sellita SW200. Tror de ligger högt i andrahandsvärde också. 44 x 12 med 22mm bandbredd.
Glöm inte att sätta in en köpesannons också!Dreglar av alla fina Sinnmodeller. Har svårt att bestämma mig mellan 556, 104 och 103. Tycker alla är grymma men på lite olika sätt. Skannar köp och sälj dagligen efter dessa på forumet.
Tack för tipset! Ska göra det så snart jag har 20 inlägg. Måste försöka motstå frestelsen att spamma forumet baraGlöm inte att sätta in en köpesannons också!
Ja det är ingen bra idé!Tack för tipset! Ska göra det så snart jag har 20 inlägg. Måste försöka motstå frestelsen att spamma forumet bara
Jo, tanken finns där. Men eftersom jag velar mellan vilken modell så känns det bättre att köpa begagnat om jag inte kommer överens med den.Ja det är ingen bra idé!
Du har inte funderat på att köpa nytt?
Den gör sig jäkligt bra på brunt läder den där! Jag som normalt gillar länk.Det är klart tysken fick följa med på jobbresa till Essen idag
Den gör sig jäkligt bra på brunt läder den där! Jag som normalt gillar länk.
Ja, de är väldigt mångsidiga!Oavsett om du väljer 103, 104 eller 556 så passar alla tre riktigt bra både på länk, läder och nato
Jag har ägt både 556i och 104. Kika här för mina tankar om de tvåJo, tanken finns där. Men eftersom jag velar mellan vilken modell så känns det bättre att köpa begagnat om jag inte kommer överens med den.
Tack, bra information. Speciellt det där med dubbel AR som kanske verkar känsligare för repor på 556. Misstänker att jag som lider av "putsa glas"-OCD kan störa mig på detta. Grymt läcker med vit tavla också. FAN vad svårt det ska vara! Har en känsla av att jag kommer prova alla tre förr eller senareJag har ägt både 556i och 104. Kika här för mina tankar om de två
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/page-254#post-2112420
Vet inte om den är känsligare eller ej men vit urtavla och kupat glas gör nog att de knappt syns. Jämfört med blanksvarta och platt glas på 556i.Tack, bra information. Speciellt det där med dubbel AR som kanske verkar känsligare för repor på 556. Misstänker att jag som lider av "putsa glas"-OCD kan störa mig på detta. Grymt läcker med vit tavla också. FAN vad svårt det ska vara! Har en känsla av att jag kommer prova alla tre förr eller senare
Den vanliga 556 på länk är ju fantastiskt bra!Jag har ägt både 556i och 104. Kika här för mina tankar om de två
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/page-254#post-2112420
Kan bara instämma. Det är nöje att bära den!Den vanliga 556 på länk är ju fantastiskt bra!
Verkligen! Väldigt tacksam på nästan alla band skulle jag vilja på stå. Det enda jag varit missnöjd med är perlon faktist.Den gör sig jäkligt bra på brunt läder den där! Jag som normalt gillar länk.
Vad menar du med totaldött? Vad har jag missat?Bäst att passa på att posta innan öppna delen av forumet är totaldött
Klocksnack premium. 5€/ mån.Vad menar du med totaldött? Vad har jag missat?
Vet inte om den är känsligare eller ej men vit urtavla och kupat glas gör nog att de knappt syns. Jämfört med blanksvarta och platt glas på 556i.
Båda är härliga oavsett och såhär i efterhand gillade jag nog 556 bättre ändå då den känns lite tooligare
Grymt fin!Kan bara instämma. Det är nöje att bära den!
Klocksnack premium. 5€/ mån.
? Vad har jag missat...Klocksnack premium. 5€/ mån.