• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Det ska bli spännande att se vad det kommer för jubileumssläpp med anledning av att Sinn fyller 60år i år. Oavsett vad det blir hoppas jag att man har den goda smaken att ha eventuella jubileumstryck på baksidan av caset och inte på tavlan.
Håller med om jubileumstrycket. En klar dealbreaker för mig på denna i övrigt kanonfina klocka. Får lite reklamursvibbar.
1610451815310.png
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Håller med om jubileumstrycket. En klar dealbreaker för mig på denna i övrigt kanonfina klocka. Får lite reklamursvibbar.
1610451815310.png

Då är ändå det där trycket hyfsat ok då det är diskret och framförallt jämna 50 år. Men det där hade varit en av Sinns bästa utan trycket på tavlan.
556 är värre. Varför man ens gör en 55-årsjubileumsklocka är märkligt.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kändes lite fel att trycka ’like’ där ifs, vet hur jobbigt det är. Krya på dig!
Tack! Man får like:a för bilden om man vill. :)
Tips från en som haft dubbla diskbråck;
Försök att gå, ligga hjälper sällan.
Gör den här övningen;

Tack! Jag kör med Linnex på ryggslutet och sen alvedon och ipren. Försöker vara uppe och röra på mig. Märker ju efter en vilostund att det blir rejält stelt och smärtar mer igen.
Ryggskott, inte kul! Ny Sinn, kul! :) Säger som @marklubb krya på dig!
Tack! Ny bild!

2D8F19E7-C0D2-42AC-A73D-8FCF7B72A6FC.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Om någon har budat/tänker buda/är sugen på att buda på den här är det åtminstone min rekommendation att avstå.

EDIT: Jag vill understryka att det är min personliga uppfattning och inte facit. Man får göra sin egen hemläxa och möjligt att någon kommer fram till en annan slutsats.

För mycket som inte stämmer med de tidigare kända 104, logotypen ser utsmetad ut plus att det är BS att räkningen från en urmakare skulle vara någon form av äkthetsintyg.


s-l1600.jpg
 
Senast ändrad:

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Om någon har budat/tänker buda/är sugen på att buda på den här är det åtminstone min rekommendation att avstå.

För mycket som inte stämmer med de tidigare kända 104, logotypen ser utsmetad ut plus att det är BS att räkningen från en urmakare skulle vara någon form av äkthetsintyg.


s-l1600.jpg
Ja trycket på loggan ser skumt ut
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Då fixar du OWG mars utan problemus 😆
Han har dock redan sålt den! :O
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Han har dock redan sålt den! :O
Haha ja va fan hände där😂😂
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Topp