• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
VIlken goding..

1634069358856.png
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Exakt.. men vem har egentligen behovet av att en klocka går så exakt? Mina hinner stanna mellan gångerna jag använder dom så då måste det ställas i alla fall. Även om de är certifierade så går de lik förbannat fel efter ett par år. Hur många kollar att nya bilen verkligen uppfyller bränsle deklarationen efter något år. Eller att ett 400 grams paket kaffe verkligen innehåller 400 gram. :)
Nej visst är det väl så. Själv vill jag dock att klockorna håller sig inom max 10spd helst inte minus.. För jag har mina klockor en vecka i taget och mer än en minut fel tycker jag irriterar.
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Pärlemor kan ju vara riktigt bra. Sen iom att det är en one off hade det stuckit ut lite mer i mängden och känns en smula mer genomarbetat :)
Jag tycker pärlemor känns tacky 😅. Men visst, den känns kanske lite lat. Men skulle gärna ta andra mer sansade färgvariationer i just bara en enkel färg och ingen sunburst eller fume eller någon annan effekt (eller bara en helt svart-vit variant för den delen!)
 

perhog

Audemars
2-Faktor

perhog

Audemars
2-Faktor
Är 144 med gul tidzon visare visare någon specialare? Hitttar bara den klockan med vit tidzon visare 🤔

Edit.. Varför kallar man den GMT visare? Då borde den alltid visa GMT och inte vara omställbar


1634107240422.png
 
Topp