• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Akrylmåndag.
7257D036-E5DF-4211-89D6-2B6562483DD8.jpeg
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Mycket fin. Månfas är en komplikation jag saknar och skulle vilja ha på någon klocka bara för att. Är detta något tidigare limiterat släpp?
Det är en klocka från tidigt 90 tal ev sent 80 tal. Manuellt verk valjuox 7768. Fanns även med automatiskt verk valjuox 7758, Kostar antagligen en förmögenhet eftersom få tillverkades. Hittade bilden på nätet.
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Det är en klocka från tidigt 90 tal ev sent 80 tal. Manuellt verk valjuox 7768. Fanns även med automatiskt verk valjuox 7758, Kostar antagligen en förmögenhet eftersom få tillverkades. Hittade bilden på nätet.
Det låg en ute nyss, tror inte att jag tyckte att den var så in i h-vete dyr, ska se om jag hittar den.

Edit: found it! :) https://www.rlx5513.com/pro/sinn/ Pris efter förfrågan, TROR att jag såg strax under 55k när den var prissatt.
 

Patrik72

Cartier
är ju inte lika illa längre, mer som en ordentlig influensa. En jävulsk huvudvärk är väl det som är värst
Det varierar från person till person.

Visst känns det som en ordentlig influensa. Själv hade jag medelhög feber i 3v med våldsam hosta. Febern låg på en jämn nivå hela tiden, ville inte släppa eller sjunka lägre. Skit irriterande då man annars är van vid att febern ger efter allteftersom man blir bättre.

Tur att man är vaccinerad. Vet ej hur illa det hade vart om inte.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Det varierar från person till person.

Visst känns det som en ordentlig influensa. Själv hade jag medelhög feber i 3v med våldsam hosta. Febern låg på en jämn nivå hela tiden, ville inte släppa eller sjunka lägre. Skit irriterande då man annars är van vid att febern ger efter allteftersom man blir bättre.

Tur att man är vaccinerad. Vet ej hur illa det hade vart om inte.
Oj. Då har jag det riktigt lindrigt i jämförelse
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Det varierar från person till person.

Visst känns det som en ordentlig influensa. Själv hade jag medelhög feber i 3v med våldsam hosta. Febern låg på en jämn nivå hela tiden, ville inte släppa eller sjunka lägre. Skit irriterande då man annars är van vid att febern ger efter allteftersom man blir bättre.

Tur att man är vaccinerad. Vet ej hur illa det hade vart om inte.
Vaccinerad.. är inne på 5 sprutan och med den sista fick jag även en mot influensa. Tja det var ju gratis så varför inte. Har inte varit sju i influensa på över 30 år men nu ser jag ut som en sprutnarkoman från plattan i huvudstaden, fast frisk. :p

Mera bild tröst..

IMG_0943 (2).JPG
 
Senast ändrad:
Topp