• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den svartvita tråden - Fotosamlingen!

Lauda

Patek
2-Faktor
B093CC68-9AA4-4B1B-951E-0027974B5D3F.jpeg


Per definition åsyftar svartvit något som utgörs av färgerna svart och vitt, samt den däremellan liggande gråskalan. Termen används ofta om film och foto, i motsats till färgfilm och -fotografi. I vår moderna tid finner vi även svartvitt som en effekt i flertalet olika fotoapplikationer. Personligen tycker jag att svartvitt är en snygg effekt/filter som omvandlar en bild till något mycket stilrent.

Då jag inte hittat någon liknande tråd på forumet tänkte jag starta den här tråden som ett fotoalbum där vi postar våra bilder på våra klockor. Det enda att tänka på är att bilden ska vara i svartvitt och att ange referens.

Enjoy!

Omega Speedmaster Professional .005
0B28B55C-86A1-4EE5-BCFB-B3A7A921F25F.jpeg
 
Senast ändrad:

R38148

Cartier
2-Faktor
B093CC68-9AA4-4B1B-951E-0027974B5D3F.jpeg


Per definition åsyftar svartvit något som utgörs av färgerna svart och vitt, samt den däremellan liggande gråskalan. Termen används ofta om film och foto, i motsats till färgfilm och -fotografi. I vår moderna tid finner vi även svartvitt som en effekt i flertalet olika fotoapplikationer. Personligen tycker jag att svartvitt är en snygg effekt/filter som omvandlar en bild till något mycket stilrent.

Då jag inte hittat någon liknande tråd på forumet tänkte jag starta den här tråden som ett fotoalbum där vi prostar våra bilder på våra klockor. Det enda att tänka på är att bilden ska vara i svartvitt och att ange referens.

Enjoy!

Omega Speedmaster Professional .005
0B28B55C-86A1-4EE5-BCFB-B3A7A921F25F.jpeg

Bra initiativ. En snabbis innan planet lyfter.

Heuer Autavia CBE2111.BA0687



C60E50EF-B776-4831-8F9D-9634F7EF7B2A.jpeg
 
Topp