• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ultimata guldquartzen finns på riktigt! Rolex ref 19078

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den här klockan har väl varit lite som den vita GMTn och Jesus. Alla känner till den men inget har sett den.

Men här är den! Till det facila priset av ngn mille kan du få turen att bära ngt som är helt politiskt korrekt anno 2017 (den tickar fortfarande som ett as så du måste givetvis lägga den i badrummet på natten).

Auktion i Geneve i november.

19078.jpg


https://www.phillips.com/detail/ROLEX/CH080217/254
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Trist bara att Daytonan kostar 2 mill idag :-(
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Trist bara att Daytonan kostar 2 mill idag :-(

Haha, över miljonen iallafall. Yachtmastern har lite att jobba på för att komma över det strecket. Det jag tycker är häftigt med den här guldquartzen är att den inte känns så skrikig trots guld och sina ädelstenar, kanske den borstade ytan som hjälper?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker dessa är så roliga att länka när rolexfantasterna fanatiskt hävdar att deras favoritstatussymbol minsann sysslar med "toolwatches"

Det är därför de köpt dem minsann, för hantverket och historian.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Den här klockan har väl varit lite som den vita GMTn och Jesus. Alla känner till den men inget har sett den.

Men här är den! Till det facila priset av ngn mille kan du få turen att bära ngt som är helt politiskt korrekt anno 2017 (den tickar fortfarande som ett as så du måste givetvis lägga den i badrummet på natten).

Auktion i Geneve i november.

19078.jpg


https://www.phillips.com/detail/ROLEX/CH080217/254
Hur fan har jag missat den här tråden och klocka. Jesus vilken jävla drömklocka. Hariboregnbåge fast på en tuffare modell, wtf!!
 
Topp