• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ultimata vardagsklockan!

Percyrichard

Breitling
Jag har i mitt klocksamlande/intresse gjort fler krumbukter och felköp än jag kan minnas.
Tudorn som du är intresserad av är legit och fin (beauty in simplicity) kör på den är mitt dagsråd.
Se till att du får prova den på handleden, magkänslan säger en mycket !
Tack, det kändes bra! Jag gillar den verkligen, var inne på en classic date i med svart urtavla och gulddetaljer, är glad att jag har släppt det. Tudor Style känns som ett mer vardaglig alternativ!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nja, förstår vad du menar men iom att det skiljer runt 200K i pris så blir det ju inte riktigt äpplen och äpplen. Svårt att känna att man snålat när man lagt 50K på en klocka istället för 200+ för många. Inkl. mig. Handlar det om 50 eller 70 så kanske det könns relevantare att sträcka sig för att få det man vill ha. Så tänker jag iaf
6311C4F0-5AE6-4600-98E8-7107BC0B7F6D.jpeg

Denna finns ju annars (SBGV243). ;)
Liknande stuk.
 

Vardon

Breitling
Slår ett slag för GS. Liknar stilen du var ute efter med superfin finish. Tålig och med imponerande tidhållning. Spring drive är både praktiskt, coolt och tekniskt imponerande tycker jag. Och den underbart mjukt svepande sekundvisaren...mmm...

Tycker verkligen den kan beskrivas som en ultimat vardagsklocka.
 

Percyrichard

Breitling
Någon som har koll på vart man kan kolla på Tudor Style IRL? Bor i Göteborg men kan röra mig några timmar bort för att få klämma på en. En schyst GS är inte heller fel!
 
Topp