• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Derix

Derix

Patek
2-Faktor
Hej!

Har ni gjort en affär med mig så får ni gärna lämna ett omdöme.

Hälsningar Sebastian
 
D

Deleted member 7325

Guest
Sålde en G-Shock till denna herre, Nog snabbaste betalningen jag fått på ks, Trevlig och smidig. Inga konstigheter.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har sålt en G-Shock till @Derix och det var en mycket trevlig herre att ha att göra med. Trevlig kommunikation, snabb betalning och respons. Skulle absolut rekommendera denna GG till 100%! Grattis till fin klocka! :)
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Köpte en Seiko av Sebastian. Det var absolut noll krångel med det hela och klockan levererades snabbt samt motsvarade beskrivningen. Killen är definitivt en GG i min bok!
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Köpte en g-shock av herrn. Korrekt beskrivning, snabb leverans, bra paketerat o.s.v. Inget att anmärka på, 100% good guy.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Köpt G-shock. Allt supersmidig och mycket trevlig i kommunikationen! Gör garanterat affärer igen!
 

coffe5

Breitling
Köpte en G-shock av Derix, som skickade klockan snabbt och välpackat.
Så jag kan bara rekommendera att göra affärer med Derix :)
 
Topp