• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Designerklockor.se

PJO

Omega
Ser ut til at de er danske:
Designerklockor.se ägs och drivs av DesignerUre.dk, som har existerat sedan 2007, vilket gör oss till en av de äldsta webbshopar i Danmark med försäljning av klockor.
 

stighelmer

Breitling
Ser ut til at de er danske:
Designerklockor.se ägs och drivs av DesignerUre.dk, som har existerat sedan 2007, vilket gör oss till en av de äldsta webbshopar i Danmark med försäljning av klockor.
Tack! Känns ju inte som att det kan vara helt blaj om de har hållit på sedan 2007? Det verkar ju vara ett riktigt företag som intygar att det är från AD med cert och allt, plus garanti. Vilka risker ser ni med att beställa därifrån?
 

PJO

Omega
Siden jeg ikke hadde hørt om dem før nå, og det gjelder også det danske moderselskapet, skal jeg ikke anbefale noe som helst, men for moro skyld gikk jeg inn på www.designerure.dk og kunne konstatere 310 anmeldelser på Trustpilot, og det var utrolig mye positive svar. Siden www.designerklockor.se er ny hadde de bare 3 anmeldelser på Trustpilot, men positive de også, selv om en som kaller seg Grodann_23 ikke var helt fornøyd med leveringsmåten. Han om det.
 

stighelmer

Breitling
Siden jeg ikke hadde hørt om dem før nå, og det gjelder også det danske moderselskapet, skal jeg ikke anbefale noe som helst, men for moro skyld gikk jeg inn på www.designerure.dk og kunne konstatere 310 anmeldelser på Trustpilot, og det var utrolig mye positive svar. Siden www.designerklockor.se er ny hadde de bare 3 anmeldelser på Trustpilot, men positive de også, selv om en som kaller seg Grodann_23 ikke var helt fornøyd med leveringsmåten. Han om det.

Tack så mycket!
 
Topp