• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är detaljerna som gör det..

psj

Omega
Med lite inspiration från en annan tråd här (baksidan på klockan) så tog jag lite kompletterande bilder och uppmanar er andra att komma så nära era skönheter (inte tjejen då, iaf inte på detta forum :D) som ni kan med kameran.

Jag vet att ni finns där ute med helt galna klockor och grymma fotokunskaper, upp med dom nu :cigar:

Mina bidrag:
IMG_0751.jpg


IMG_0745.jpg


IMG_0744.jpg


IMG_0717.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Med lite inspiration från en annan tråd här (baksidan på klockan) så tog jag lite kompletterande bilder och uppmanar er andra att komma så nära era skönheter (inte tjejen då, iaf inte på detta forum :D) som ni kan med kameran.

Jag vet att ni finns där ute med helt galna klockor och grymma fotokunskaper, upp med dom nu :cigar:

Mina bidrag:
IMG_0751.jpg


IMG_0745.jpg


IMG_0744.jpg


IMG_0717.jpg

Fina bilder!
 

psj

Omega
Oj, tack för alla vänliga kommentarer!
Aurum, du får gärna förklara vad du menar, kände mig plötsligt vilse :)
 

psj

Omega
Hehe, ser ut att vara lite lös smuts på rubinen samt att det är lite ytrost på metallaxeln?
Jasså ja då är jag med på noterna hehe.
Jo såg det på rubinen, men funderar på om det är oljerester då det inte ser ut att enbart vara på axeln.
Smutsen tror jag bara är en reflex, eller så är jag blind på mitt norra öga :O måste kolla upp det iaf :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fina bilder! Har noterat fler av de bilder du lagt upp sedan du reggade dig nyligen. Roligt med fotointresserade medlemmar!

Slås även av hur dammigt urverket ser ut. :nailbiting:
 

psj

Omega
Tack igen för alla kommentarer men vart är alla era klockor?? :O

Yonsson, ja det är extra kul att kombinera intressena och om det är andra som gillar det dom ser är det såklart också kul :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Snyggt…!:)
vet inte varför jag inte lyckas med såna här bilder, trots macroinställningar och litet stativ på kameran…!:(
 

JesperO

Rolex
snyggt som attan.
Varje gång man ser sådana här bilder så börjar kika på ett macro till kameran... sedan blir det aldrig av för min del :mad: - jag får skärpa mig
 
Topp