• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är svårt att vara ödmjuk när man...

Ministern

Founder
2-Faktor
har forumets finaste guldrolex!

591A3CEA-DA81-4FBA-9A35-AD3054FD051E-2675-0000023A66208886_zps56480a1c.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är ju bara en tidsfråga innan någon ställer den vid det här laget förutsägbara frågan "vad väger den?"

så,

vad kan en sån där rackare väga?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag
För mkt sol och grogg för farbror? Klockan är ju bara barnet dessutom :)


Jag baserar det på att du får en mycket fint fullset av 116718 för 135. En 1680/8 i mycket fint skick är dyrare och är det fullset mycket mycket dyrare. Vidare är det en unik modell (världens första dykare i guld) som bara tillverkades totalt i ett par tusen exemplar under 10 års tid och inte en som pumpas ut i parti och minut. :)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Jag


Jag baserar det på att du får en mycket fint fullset av 116718 för 135. En 1680/8 i mycket fint skick är dyrare och är det fullset mycket mycket dyrare. Vidare är det en unik modell (världens första dykare i guld) som bara tillverkades totalt i ett par tusen exemplar under 10 års tid och inte en som pumpas ut i parti och minut. :)
Äh, den finaste guldRolexen mäts inte i pengar. Din kan man ju inte bära med gott samvete. Det bandet stretchas ju bara man tittar på det. :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Ja den är klart vackrast..... förbannat snygg! Men inte baserat på pris eller tillgänglighet....

Hade den varit mindre vacker utan BoP?
 
Topp