• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det behövdes bara en resa till Köpenhamn...

masse_th

Breitling
Hej på er!
Så var den här, äntligen! Och skönt med en AD som vill diskutera pris. Självklart känns det bättre då. Kom ner c:a 15%. Egentligen hade jag inte alls tänkt köpa den vid det här tillfället. Det var bara en tur på stan' och hade med mig väldigt bra smakråd. Gjorde klart från början att det bara var för att se... inte köpa. Men då började pris diskuteras... Här är den nu... Och det känns grymt bra!
 

Bilagor

  • IMG_0722.jpg
    IMG_0722.jpg
    143.1 KB · Visningar: 950
  • IMG_0725.jpg
    IMG_0725.jpg
    118.5 KB · Visningar: 903
  • IMG_0728.jpg
    IMG_0728.jpg
    127.7 KB · Visningar: 873

Pelarn

Patek
2-Faktor
Känner igen det där har själv spontan köpt en Omega efter några bärs:D
Grattis!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Snyggt pruta och grattis till klockan, blev det billigare än t.ex Bergströms i Malmö?
 

Onelund

Rolex
De är bra fina de där, saknar min ibland. Grattis

Kudos på prutandet på danska, det hade jag aldrig fixat, hade blivit som i mellanöstern fram med miniräknaren o skicka den fram och tillbaka
 

masse_th

Breitling
De är bra fina de där, saknar min ibland. Grattis

Kudos på prutandet på danska, det hade jag aldrig fixat, hade blivit som i mellanöstern fram med miniräknaren o skicka den fram och tillbaka

Jag hade tur. Hade dansktalande vänner med mig. Och efter mitt tvekande var det säljaren som plockade fram miniräknaren :) Räknade lite för sig själv och visade upp displayen och sa: "Vi har öppet till kl 16..." Vi gick då ut och tog en funderare...
 

masse_th

Breitling
Tack till alla för alla glada tillrop! Snart har jag haft den en månad och den känns bara bättre och bättre :). Ja, den här tråden ligger kanske inte i rätt avdelning. Men här är den.
 

masse_th

Breitling
Jag trivs bara mer och mer med den. Men nu börjar jag ju undra vilken som ska bli min nästa....? Det finns mycket fint därute, eller hur?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Så är det väl alltid. Och ju djupare man har sjunkit i träsket, desto snabbare går det varje gång innan man börjar fundera på "nästa".
 

Snårtas

Rolex
For helvede, er den fedt man! Tillykke med dit nye ur! Hvis du er i behov for at regne på dansk, er det bare du spörger!

Inte lätt med räkneorden på danska, trots 3 år på dansk firma. Helt omöjligt att ta ett telefonnummer, då man var helt lost vid det första "tre og firs"….
 

Josef B

Bestraffaren
Nu när du tittar på bankkontot och inser att det var i danska kronor det diskuterades i, och inte svenska :D
Grattis till klockan!
 
Topp