• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det blev den ..........

paradis

Audemars
Efter många turer fram ock tillbaka....Ebay..Chrono24....DrWatch...ock några till...så valde jag denna vackra GMT Master 1675 År/1977 Detta är första gång jag skulle handla klocka ,utan att besöka affär.Hittade någon annan i ett annat land,men säljaren hörde inte av sig.Fastnade för denna,som också har garanti.Jag tycker att klockan är i mycket bra skick.på bild som DrWatch hade ,kunde man se att bezel var skadad,men nu när jag har klockan så är det som en prick.Jag har förstått att några här på Forum kanske inte tycker så mycket om affären DrWatch,men jag gick efter klockan ,inte personen.Så fick min Submariner 1680 År/1977 en kompis,faktist,lika gamla.........mvh Paradis
 

Bilagor

  • IMG_1181.jpg
    IMG_1181.jpg
    574.2 KB · Visningar: 713
  • IMG_1179.jpg
    IMG_1179.jpg
    477.1 KB · Visningar: 716
  • IMG_1185.jpg
    IMG_1185.jpg
    577.2 KB · Visningar: 714

paradis

Audemars
Jag kunde inte planera själv bättre,1977 ,exakt som min andra.Vilket häftigt Vintage look, den har.....Tack så mycket.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Grym! Jag har också handlat av Dr Watch. Inga problem alls.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis!
Kanske den vackraste klockan som finns. Skönt med garanti på gammalt mögel :) och en härlig 70-tals duo.
 
Topp