• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det finns några trevliga Citizen och Ricoh...

Jens

Greedo
...som jag är sugen på, dykarnörd som man är.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

Är barnsligt förtjust i dessa, i min mening, riktiga tool watches.
Gick bet på en Citizen 800m för ett par år sedan på tratten, det grämer mig än idag. Dags att börja leta igen känner jag nu!


J
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
...som jag är sugen på, dykarnörd som man är.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

Är barnsligt förtjust i dessa, i min mening, riktiga tool watches.
Gick bet på en Citizen 800m för ett par år sedan på tratten, det grämer mig än idag. Dags att börja leta igen känner jag nu!


J


Intressanta, påminner om Seiko Tuna. Vad är det för ref på Ricohklockan?
 

Sorubim

Audemars
FAN, jag läste Gummos post som Köpte istf Köp, så jag trodde det var kört redan och bjöd aldrig något... :grumpy::bawling:
Meh! Och jag som lät bli att buda för jag var bara lite halvt intresserad och tänkte att du gott kunde få hugga den eftersom det varit en drömklocka för dig. :facepalm: Samt att om den hamnade här på forumet så kanske jag kunde ställa mig i kö på den när det eventuellt var flippningsdags framöver. :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
FAN, jag läste Gummos post som Köpte istf Köp, så jag trodde det var kört redan och bjöd aldrig något... :grumpy::bawling:
Meh! Och jag som lät bli att buda för jag var bara lite halvt intresserad och tänkte att du gott kunde få hugga den eftersom det varit en drömklocka för dig. :facepalm: Samt att om den hamnade här på forumet så kanske jag kunde ställa mig i kö på den när det eventuellt var flippningsdags framöver. :)

:banghead:
:banghead::banghead:
 
Topp