• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det finns vissa fördelar...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Med att jobba hemifrån!! Lite kaffe efter lunchen..:)
image.jpg


Utan klocka "i vägen"..
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi har ju ett Slott och ett vattentorn!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Ni kan glappa bäst ni vill om tinnar,torn,mackar och affärer. Vad har ni för riktnummer? Å nu snackar vi på fast telefoni.. Sånt som vi gamlingar använder, inte sånt där likformat mobilt tjafs... Jo ni har 019 kan jag upplysa er om.. Själv har jag 08! End of discussion Pöjkar;-)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ni kan glappa bäst ni vill om tinnar,torn,mackar och affärer. Vad har ni för riktnummer? Å nu snackar vi på fast telefoni.. Sånt som vi gamlingar använder, inte sånt där likformat mobilt tjafs... Jo ni har 019 kan jag upplysa er om.. Själv har jag 08! End of discussion Pöjkar;-)


Haha akta blodtrycket nu
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Ni kan glappa bäst ni vill om tinnar,torn,mackar och affärer. Vad har ni för riktnummer? Å nu snackar vi på fast telefoni.. Sånt som vi gamlingar använder, inte sånt där likformat mobilt tjafs... Jo ni har 019 kan jag upplysa er om.. Själv har jag 08! End of discussion Pöjkar;-)

Ja vi har 019 men vi har Sveriges bästa telefonväxel

http://www.orebroll.se/sv/Om-landst...telefonvaxel-finns-hos-Orebro-lans-landsting/


Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Ser härligt ut! Jag jobbar hemma på fredagar, ska passa på att ta en kaffe i solen då också om det blir lika bra imorgon:)
 
Topp