• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det här med länk eller läder och har jag blivit gubbe :-)

Dbrasco

Silver
2-Faktor
Märker att jag successivt har börja köra mer läder och låter länkarna ligga längre perioder.
Något med känslan när man bär en klocka på skinnband som är jäkligt mysigt.
Har till och med syndat och kastat på ett läder på en dykare..
En annan spaning är tjockleken på band. Tidigare gillade jag stoppade tjockis alligatorer men nu ska de gärna vara lite tunnare saker utan massa kontrastsömmar etc.
Viklås, har testat de bästa, går också bort.. bara klumpigt. Något jag älskat tidigare..
Börjar jag bli gubbe eller har jag bara helt tappat smak och stil?
601C3C6F-98AB-4166-AA4D-AD82823D6A42.jpeg

2048246B-674C-4A22-AA33-B8FB4D1234E8.jpeg

Riktigt mys med läderstronk, gillar stoppning och kontrastsömmar på bitigare dykare om man nu redan tagit steget att synda. Finns det något annat som pekar på att du blivit gubbig som kan hänga ihop? Andas du med näsan samtidigt som du äter knäckebröd, är bridgeblandning en favorit, fnyser du åt skitungar som slänger upp pjucken på pendeltågets säten? Isf kanske du blivit en :)

250px-Bridge_(candy),_2.jpg

Riktigt mys med läderstronk, gillar stoppning och kontrastsömmar på bitigare dykare om man nu redan tagit steget att synda. Finns det något annat som pekar på att du blivit gubbig som kan hänga ihop? Andas du med näsan samtidigt som du äter knäckebröd, är bridgeblandning en favorit, fnyser du åt skitungar som slänger upp pjucken på pendeltågets säten? Isf kanske du blivit en :)

Garvade högt!! :D
Nej, andningen bra, pendeln slipper jag åka sen vi lämnade Sthlm för ett par år sedan.
Men frugan bad mig klippa mig på väg hem från barnkalas i lördags.
-de sticker ut!
Vad?
Näshåren.... :)
Är åtgärdat nu!

Jobbigt att jag känner mig väldigt träffad.. :(

Garvade högt!! :D
Nej, andningen bra, pendeln slipper jag åka sen vi lämnade Sthlm för ett par år sedan.
Men frugan bad mig klippa mig på väg hem från barnkalas i lördags.
-de sticker ut!
Vad?
Näshåren.... :)
Är åtgärdat nu!
Haha, så länge det inte börjat växa en massa hår i öronen så tror jag det är lugnt.

Tillbaka
Topp