• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det här trodde ni banne mig inte!

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag är en överraskningarnas man!

9E7B6D23-0785-47C9-A011-BD42A9A8AC5F-7653-00001AC507BE349F_zps22d48d63.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Ansiktsbild med klocka och tidning med dagens datum......annars är det ett hoax.....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det första jag gissade på när jag läste tråden var att du köpt en Seiko. :)
Vad tycker du om den då? Är den helt original? Svårt att se när visarna döljer datumluckan och inte kan jag datera den någorlunda heller när du döljer den eventuella suwa-loggan.

Hoppas du blir nöjd! De är riktigt fina OM man hittar ett bra originalexemplar.
 
V

Viggen

Guest
Jag vågar gå så långt att jag ställer mig upp och applåderar och säger grattis! :D
Riktigt kul att se att du vågar prova på en Seiko, även om du kanske inte kommer att behålla den en längre tid. Det går att jämnföra med när en Kapten sätter sig och äter lunch i skogen tillsamans med de värnpliktiga. :lol:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu är det väl i och för sig så att Spencer faktiskt äger flera Seikos sedan innan, så helt chockad ska man nog inte vara.
 
V

Viggen

Guest
yonsson skrev:
Nu är det väl i och för sig så att Spencer faktiskt äger flera Seikos sedan innan, så helt chockad ska man nog inte vara.

Det var info som var ny för mig. Trodde att Spencer inte använde sig av något annat märke än Rolex. Men jag är ju relativt ny i denna omgivning, så jag hoppas att ni förlåter mitt chockade tillstånd. ;) :)
 
Topp