• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Det kan finnas fler inlägg....

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Det kan ju inte det!

A58C6E4F-5B2C-41D0-86C0-7B48497BF7F8.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Bevakar man hela säljes lär den syfta på just säljes?
Jo, det beror väl lite på hur bevakningen ser ut men även om den nu är inställd på att bevaka en hel forumdel så är det fortfarande ett syftningsfel och det skulle i så fall kanske stå att det kan finnas fler trådar för att undvika missförstånd.

I det här fallet tror jag nog faktiskt att det är ett systemfel då jag antar att det står samma sak på alla nyskapade trådar vilket åtminstone jag tolkar som att det är trådspecifikt. Det uppstår en lite märklig situation som jag tror att forummjukvaran inte riktigt kan särskilja från övriga forumdelar när man skapar en tråd i forumdel där det inte går att besvara inlägg.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jo, det beror väl lite på hur bevakningen ser ut men även om den nu är inställd på att bevaka en hel forumdel så är det fortfarande ett syftningsfel och det skulle i så fall kanske stå att det kan finnas fler trådar för att undvika missförstånd.

I det här fallet tror jag nog faktiskt att det är ett systemfel då jag antar att det står samma sak på alla nyskapade trådar vilket åtminstone jag tolkar som att det är trådspecifikt. Det uppstår en lite märklig situation som jag tror att forummjukvaran inte riktigt kan särskilja från övriga forumdelar när man skapar en tråd i forumdel där det inte går att besvara inlägg.
Teoretiskt skulle även en admin ha kunnat skrivit ett inlägg efter det syftade. Även om det är väldigt otroligt så är det inte omöjligt.
 
Topp