• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det kom ett brev.....

Blev för en tid sedan sugen på att testa ett nytt gummi till min Citizen Aqualand. Efter att den legat i en låda i många år så bestämde jag mig för att byta batteriet och ha den som sommarbeater.

Mycket har dock hänt sedan dess. Auqualanden hamnade hos en ny ägare och in har det kommit en ny Citizen i form av en NY0045.

Jag hade rent av glömt bort gummiarmbandet jag beställde på Ebay, när det igår låg på hallgolvet när jag kom hem från jobbet.

sxyUit7.jpg


wvUItE3.jpg


5c2b4Jy.jpg


lFr6Ojw.jpg


f4EcLCc.jpg


Y4C6CjV.jpg


Då Aqualanden nu är borta så testade jag bandet på 556:an och det blev bra tycker jag.

Tycker även att 11kr inkl frakt är ett superpris. Får se hur länge det håller. Oavsett tycker jag det kan ses som en bra affär.
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Är det bekvämt? Har själv lurat på den där modellen, men undrat om det är skönt att ha på eller om det är att vira ett bildäck runt armen?
 
Topp