• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det kom ett grönt kuvert i lådan...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då fokus ligger på att hitta en klocka till frugan så får man ju botanisera bland andra inköp..
Idag kom ett välfyllt kuvert från Ploprof tack för en smidig affär.
image.jpg

Känns som att det blir klockbyte på störrt!!
image.jpg

Ner med Sumon och upp med Pannan igen...
image.jpg

Gulaktig Padda från MJ Leather..coolt!
image.jpg

Äppelgrönt läder från MJ. Har ett par shorts i exakt denna nyans. Kommer matcha bra! Bara jag inte vuxit ur dem till nästa sommar..:)
image.jpg

Ett klassiskt Ammo Swiss made.. Riktigt snyggt!
image.jpg


Å så lite handledsskott...
image.jpg

image.jpg

image.jpg


RicVin är nöjd och glad.. Förutom med dessa spännen.. Är det helgerån att klippa dessa och montera ett smidigare spänne?..
image.jpg
 

KMS

Rolex
Riktigt coolt, håller med om spännena:). De ser jäkligt coola ut på bordet, men när man väl får på sig klockan känns det lite meckigt & otympligt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spännet måste ju bytas som sagt. Ser ju inte klokt ut när vinkeln blir sådär.
 

Apansson

Torpare
Bör inte denna tråd låsas..? Även om RicVin kanske har dispens så är väl detta för paketöppningstråden egentligen? ;)

Snygga band, men spännet blir ju lite knas alltså!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bör inte denna tråd låsas..? Även om RicVin kanske har dispens så är väl detta för paketöppningstråden egentligen? ;)

Snygga band, men spännet blir ju lite knas alltså!
Detta är inget paket som du ser utan ett kuvert! Dessutom har jag lämnat extremt mycket detaljer! Typ Padda från MJ osv. Mycket utförlig information....
Tråden du hänvisar till är väl för klockor? Jag vet inte.. Jag kollar den aldrig...;-)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Bör inte denna tråd låsas..? Även om RicVin kanske har dispens så är väl detta för paketöppningstråden egentligen?
Ett sätt att "komma undan" en låsning kanske skulle vara att starta en tråd typ "Tycker ni jag skall förvara klockan/bandet i en klocklåda eller i det här paketet som Posten precis har förvarat åt mig i några dagar?" Men det kanske är en för lång titel... :)
 
Topp