• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det sägs att smålänningar är snåla, men det är ingenting mot vad jag är...

Randel

Cartier
Tackar! Hehe...tyvärr inte, har dessvärre inga barn, men det är nog på gott och ont. Mest ont då för jag skulle gärna vilja ha lite mindre fritid ;)


Jag hör dig, barn är underbara och fantastiska på många sätt och jag är oerhört tacksam för min och min frus två söner :) MEN, det är en utmaning också, minst sagt :bag:;) Livet är märkligt, det är en väldigt speciell känsla att se ett par kopior av sig själv växa upp.
 

leicaphile

Panerai
Tjusigt. Varför slängde du inte på ett längre "handtag" när du ändå var igång? Då kan man justera den utan att använda verktyg eller bränna fingrarna av sig.
 

Danielle

Panerai
Hahaha! Du är ju bara för härlig. Alltid lika roligt och intressant att läsa dina inlägg. Och snyggt lagat :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Ser verkligen fram emot morgondagens lektion i hur man lagar en brödrost som snedtänder så nu förväntar jag mig en pedagogisk genomgång med många bilder på hur man löser detta ett av vår tids största problem, nämligen dessa brödrostare och deras ständigt återkommande snedtändningar ;)
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hehe fan va fint! Men du skulle sagt till frugan att du köpt ny så kunde du lagt pengarna på ett hemligt rolexkonto! ;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Fantastiskt roligt inlägg, skrattade mig bokstavligt talat igenom det. :D Fint jobb utfört också!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor

Allt går att ta till en ny nivå!
Grattis till en halv oysterbit i stål eller ett halvt service insert :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
King! Grymt jobbat och stort plus i kanten att man alltid får ett leende på läpparna r man läser dina inlägg!:)
 
Topp