Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En del är riktigt snygga på bild, men de är sjukt dyra.Har fått ett skapligt erbjudande om att köpa ett snyggt skelettur, men skulle gärna vilja ha lite in put innan jag bestämmer mig. Vilka skelettur är vackra - och varför?
Har fått ett skapligt erbjudande om att köpa ett snyggt skelettur, men skulle gärna vilja ha lite in put innan jag bestämmer mig. Vilka skelettur är vackra - och varför?
Eller denna!AP 15305 är lite av en favorit, riktigt trevlig finish
Den är sinnes! Galet fin!Eller denna!
Vilken av dom? Han hade väl både rosé och stål?Nja. Den AP som @hook hade en stund var bra.
Skelettur är oftast inte snygga någonstans, men den där såg faktiskt fin ut. Bra balanserat utseende, med och tillräckligt mycket rena kontraster, så man inte får spunk så fort man kollar på klockan.
Inga bilder på erbjudandet? Framför allt, vad tycker du själv är vackert?Har fått ett skapligt erbjudande om att köpa ett snyggt skelettur, men skulle gärna vilja ha lite in put innan jag bestämmer mig. Vilka skelettur är vackra - och varför?
Han köpte en Oris Skeleton, han la upp bild i trådenInga bilder på erbjudandet? Framför allt, vad tycker du själv är vackert?
Sorry, jag missade. Fan va pinsamtHan köpte en Oris Skeleton, han la upp bild i tråden
Gratulerar
Den köptes idag. Lagom storlek, 40 mm. Även om det finns en glasbaksida så slipper man att se sina hårstrån ( eller bristen på dom) eftersom verket stänger synfältet. Dessutom är det lätt att se tiden. Klockan är 7 år gammal men framstår som nästan ny.