• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det var 25år sedan...

WallEnberg

Breitling
Förutom att klockan är ruskigt fin reagerade jag på att du fann Klocksnack trevligast. :D
Du är varmt välkommen hit, ser fram emot fler bilder av ditt nyförvärv.

Sedan känns det alltid bättre när det blir lite fler personer som trängs omkring i klockträsket, man kan peppa varandra och tillsammans hitta bra skäl till att skaffa fler. ;)

Tack så mycket, ska givetvis fota mer, älskar själv att titta på bilder :)
Och visst blir det roligast med bra stämmning, vettiga diskussioner och pepp. Bra inställning!
 

Archie

Cartier
Älskar den färgen på visarna... går skitsnyggt ihop med vit tavla. Vill själv ha en sådan typ av klocka... dock ej seamaster =)
 

WallEnberg

Breitling
Älskar den färgen på visarna... går skitsnyggt ihop med vit tavla. Vill själv ha en sådan typ av klocka... dock ej seamaster =)

Denna gillar jag, dock var den för dyr för mig, men en dag kanske....
R242tzx.jpg
 
  • Like
Reactions: PIC

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag gillar entrén du gör. Kliver på tåget efter 25år och gör det med en ny Omega. Sällan lägger folk dessa pengar på en klocka och sällan gör man det rakt upp och ned efter sisådär ett kvarts sekel.

Grattis till en fin klocka och välkommen till gemenskapen!
 

WallEnberg

Breitling
Jag gillar entrén du gör. Kliver på tåget efter 25år och gör det med en ny Omega. Sällan lägger folk dessa pengar på en klocka och sällan gör man det rakt upp och ned efter sisådär ett kvarts sekel.

Grattis till en fin klocka och välkommen till gemenskapen!

Tackar :) Tyckte det var på sin plats att lägga en rejäl slant eftersom jag inte lagt pengar i den korgen på 25år ;)
 
Topp