• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det var första gången under alla dessa år på ett klockforum jag fick PM med reklam...

Joakim C

Basic
och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka; men det kanske följer fler liknande och då har jag funderat en stund. Jag är dock medveten om att gränser som flyttas är svårt att ändra tillbaka.

Hur känner ni övriga om direktreklam via PM?

Om det varit reklam i stil med "kom och titta på nya x" några gånger i veckan hade man nog blivit lite putt, men nu är det ju fråga om ett specifikt event som borde vara av intresse för rätt många. Ser inga problem med att en forumsponsor får skicka ut dylika grejer globalt.

Fick meddelande om konversation, men det var det inte!!!!! Tycker det var lite att smyga sig in i min privata sfär!

Bryr mig inte så värst. Bra för forumet att dom får in stålar.

Lite kladdigt sätt att göra reklam på dock imo.

Tycker det är OK sålänge det funkar som det har gjort hittills. Sålänge reklamen är relevent och den bara dyker upp nån gång varje halvår tycker jag man får stå ut med det i utbyte mot att kunna ha ett såpass bra forum

Skulle kunna ta dålig reklam varje dag för att få vara medlem på detta forum, får minst 30st skräperbjudandemejl varje dag på min normala mejl. Vilka för övrigt ofta känns helt onödiga men ibland finns det något positivt, detta var ju ett bra erbjudande jag kunnat nyttja om jag bodde närmre.

Jag har helt ärligt svårt att se problemet. Som ett vanligt PM, ta bort om det ogillas. Eller skit och läs om tiden är för dyrbar för reklam...

Detta är för mig ett ickeproblem, som nog för 98% av medlemmarna, om jag skulle gissa med.

Senast ändrad:
Jag gillade erbjudandet men har de ens en webbshop att handla från? Rent spontant känns det lite.... oldschool?... att ta sig till en butik, i en stad, för att handla.

Ser inte heller något problem. Låter som ett bra erbjudande, även om jag själv inte är intresserad. Ingen biggie att bara ignorera eller ta bort meddelandet om man så vill.

Jag hade nog föredragit om det gjordes som en klistrad tråd istället för ett PM. Dessutom blev jag lite irriterad på det lata innehållet... Stod klart och tydligt vad som inte erbjöds, men då jag inte kan utbudet utantill så är det lite svårt att veta vilka märken erbjudandet faktiskt gäller. Tycker att de kunnat bjuda på en länk till hemsidan om inget annat.

Lite intressant att de väljer att skriva ut att de skickar fraktfritt när erbjudandet bara gäller i butiken. :D

Inte för att det stod men jag frågade då jag tyvärr bor i fel ände av landet.

Tillbaka
Topp