• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det var ju så längesen jag posta bilder..

Camo00

Patek
Re: Sv: Det var ju så längesen jag posta bilder..

Haha, så jävla sköna bildserier! Det är lite som en serietidning - "här kommer jag bryta benet" - hahaha! :D
 

Målarn

The Steak
Re: Sv: Det var ju så längesen jag posta bilder..

Camo00 skrev:
Haha, så jävla sköna bildserier! Det är lite som en serietidning - "här kommer jag bryta benet" - hahaha! :D

Kan ju inte bara lägga upp en massa bilder utan text, blir ju grymt tråkigt för er mina vänner :D
 

jabla

Sarlacc
gruby skrev:
Yo-han skrev:
Målarn skrev:
Slirar lite på sanningen?? Förklara gärna

Om det var otydligt formulerat så tvivlar jag på att du/ni (osäker på hur jag ska tilltala er/ni/hen, eftersom du refererar till dig själv i 3:e person hälften av gångerna) verkligen står och rollar med den guld gmt:n du visar på armen..

Fuck man, Målarn är en snubbe som till yrket är sitt nick (är det otydligt? Han är en målare!) och nog fan målar han med rollen (ja, den där helgulds GMTn) på armen! Lägg ner nu!!
+3
 
Borde väl vara omöjligt för någon som följt Målarns härjningar här på KS att tvivla på att klockskrället används dagligen.

Varför skulle han inte stå och rolla med rollen?

LÖJLIG frågeställning!

MVH
Anders P
 

BME

Cartier
Målarn skrev:
BME skrev:
Målarn skrev:

Vänta bara Målarn tills du skaffat en fet Merca också då kommer du få se haters ;) ;) ;)

Hahah ja du :D fet Merca får vänta lite, har 5st AMGs tillgodo under sommarn så den biten är klar!!
Har inte pengar över till en bil nu, du minns ju vad vi snacka om på GTGn ;)??

Absolut minns jag det och jag hoppas att allt går i lås och du sitter i en egen AMG framöver...
Eftersom jag också kanske vill ha någon tillgodo någongång :lol:
 

xigzo

Audemars
jag är snickare och jag undrar hur du knappt kan ha repor på klockan lol :S är du inte orlig för vibrationer när du slippar?
 
Topp